Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Kwastert dat sommetje zou volgen is hij nu ook veel te duur. Ik denk dat de prijsstelling van Kwastert reëler is dan het sommetje.
 
Vraag voor de gein eens na wat een EZS RX1 kost. Met extra tank, zeiltje, verbandtrommel en wettelijk verplicht veiligheidshesje. Tel daar de schommel bij en dan betaal je volgens mij voor de XJ niet heel veel meer dan de kiloprijs O-)
 
Vraag voor de gein eens na wat een EZS RX1 kost. Met extra tank, zeiltje, verbandtrommel en wettelijk verplicht veiligheidshesje. Tel daar de schommel bij en dan betaal je volgens mij voor de XJ niet heel veel meer dan de kiloprijs O-)

Ben ik de sleepkabel nog vergeten.....
 
Xj met schommel heb ik nog
Maar moet flink mijn best doen om onder die prijs zo' n mooie combinatie te bouwen.

Succes met verkoop
 
Maak je niet druk over de prijs, die is meer dan goed! De koper is al geboren, nu nog wachten tot hij besluit tot de aanschaf.
 
Vergeet ook niet dat het motorblok van binnen ook nog eens in nieuwstaat verkeerd. Het is dus geen oude afgetrapte XJ die er naast hangt, maar een frisse sportief ingereden Yamaha
 
Dat moet je Reinier dan maar eens vragen, of Ad gas kan geven. Want die reed toen achter hem, toen ze het dijkje naar 'Zalk afraffelden....
Ik herinner me vooral de diepe brul uit die vierkante demper.
Als een soort jachtbommerwerper op oorlogspad.
Hard rijden is niet moeilijk, hard hoeken, dat is de kunst.
 
1584654383199.png
 
Hier staat er één....

In de eerste zin staat wel een leugentje, 'mogelijk de mooiste BMW ooit'. Solo kosten deze werkelijks niks, wel goede fietsen. Dit is een goed voorbeeld van de kosten van een zijspan. Mooie bak, nette ombouw waarschijnlijk, maar de motor is rond de €1150 waard.
 
ik vind die bmw als combi wel heel geslaagd; maakt wel een mooi setje met die speciale EZS voorvork en dikke EZS wielen, alles mooi in kleur. gewoon een nette combi.
maar nee... ik voel me nog steeds te jong voor een bmw, daarom rijd ik Goldwing... :+ en heb het budget er ook niet voor(over) en maak uiteindelijk toch gewoon de stap naar een 3S Ducati :]
 
ik vind die bmw als combi wel heel geslaagd; maakt wel een mooi setje met die speciale EZS voorvork en dikke EZS wielen, alles mooi in kleur. gewoon een nette combi.
maar nee... ik voel me nog steeds te jong voor een bmw, daarom rijd ik Goldwing... :+ en heb het budget er ook niet voor(over) en maak uiteindelijk toch gewoon de stap naar een 3S Ducati :]
Daarom ben ik overgestapt van BMW naar ook een Goldwing. Dit om mijn imago van oude man weer wat op te vijzelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan