Volgens de scooterzaak zouden die blokjes merkbaar beter remmen dan OEM. Ik heb diverse soorten gehad en merk eerlijk gezegd geen verschil met remmen. Maar dat kan aan mij liggen. Levensduur kan natuurlijk ook nog schelen.
Zelf gebruik ik allerlei merken onderdelen voor het onderhoud. Alleen voor de snaar van de CVT gebruik ik OEM Mitsuboshi op aanraden van andere scooteraars. Je hebt je DT pas, maar DR Pulley rollen/sliders kan ik je aanraden. Is die 4 tientjes zeker waard.
Ik rij behoorlijk wat snelweg met de DT350i vooral de route Den Haag - Almere en ik ervaar totaal geen problemen. Kruissnelheden van 130 km/pu zijn makkelijk vol te houden en de stabiliteit is vergelijkbaar met een 400 cc scooter.
Met het Ermax scherm is het appeltje eitje om langere afstanden te rijden met DT350
Tenminste, dat is mijn ervaring..
Garantie weet ik niet zeker, dat kan Jan (web engine) je misschien vertellen. je kan iets sneller accelereren. Verder kun je net als bij gewone rolletjes variëren met gewicht. Ik heb niet zulke lichte genomen waardoor het toerental ongeveer gelijk blijft met standaard. Met mijn setting gaat hij wat meer van zijn plaats als ik een keer wilt, maar er is juist prima rustig mee te rijden.Klinkt interessant....wat ga ik daarvan merken?
Is er niet iets met technische wijzigingen en garantie?
Welk scherm heb je er op? Ik zie dat er diverse Ermax schermen zijn.Ik rij behoorlijk wat snelweg met de DT350i vooral de route Den Haag - Almere en ik ervaar totaal geen problemen. Kruissnelheden van 130 km/pu zijn makkelijk vol te houden en de stabiliteit is vergelijkbaar met een 400 cc scooter.
Met het Ermax scherm is het appeltje eitje om langere afstanden te rijden met DT350
Tenminste, dat is mijn ervaring..
Welk scherm heb je er op? Ik zie dat er diverse Ermax schermen zijn.
Je bedoelt dat ze niet doorlopen met een kroonplaat zoals bij een motorfiets? Dat is een van de oorzaken die invloed hebben op de wegligging. Er schijnt wel een stabilisator voor te krijgen zijn, althans voor de 300. Ik weet niet of de 350 anders is op dit punt.Zit nu het WPHB eens door te bladeren, valt me op dat er toch een paar lullige vorkpootjes onder zitten!
Je bedoelt dat ze niet doorlopen met een kroonplaat zoals bij een motorfiets? Dat is een van de oorzaken die invloed hebben op de wegligging. Er schijnt wel een stabilisator voor te krijgen zijn, althans voor de 300. Ik weet niet of de 350 anders is op dit punt.