Ladiesdag in Dordrecht

Is dit de eerste in een reeks?
Vrouwendag, single day for Ladies, getrouwde vrouwendag, gescheiden motor babes in strak leer.
Gevolgd door Gentleman nights met achter eenvolgens:
Leer voor newbee's, singles males, getrouwde mannen en als hekken sluiter... Penopauze bikers from hell? :+
 
hoezo komt oma kleding showen, :X
of moet dat ook gemaakt worden,
die heeft ook een maat groter dan L toch????????????????
:( maar dat kunnen ze late maken,
voor en hoop pleuro's. :+
mijn zaak is het niet.
xxl is er elders wel! *D
 
Is dit de eerste in een reeks?
Vrouwendag, single day for Ladies, getrouwde vrouwendag, gescheiden motor babes in strak leer.
Gevolgd door Gentleman nights met achter eenvolgens:
Leer voor newbee's, singles males, getrouwde mannen en als hekken sluiter... Penopauze bikers from hell? :+

Ik mis nog de naakte damens op motoren dag, daar lopen de heren helemaal warm voor, maar een terugkick van ons damens, vrouwen gaan tegenwoordig vaker vreemd dan mannen, hoe zou dat nou toch komen??? ik weet het antwoord wel.....
 
Op woensdag 30 april 2003 21:50 schreef Schatje van Koen het volgende:Ik mis nog de naakte damens op motoren dag, daar lopen de heren helemaal warm voor, maar een terugkick van ons damens, vrouwen gaan tegenwoordig vaker vreemd dan mannen, hoe zou dat nou toch komen??? ik weet het antwoord wel.....
Vertel...
 
Tja spannende reacties allemaal, we moeten inderdaad niet aan die onzin mee doen, voor je het weet heb je een motor-forum dag, ducati clubrace, vtr meeting, enz.
 
enhuuu , :]
is er nog iemand geweest ,
ik hoor helemaal niemand erover !!!!!!!!!!
viel het zo tegen ??? ofzo of wil je je verhaal niet kwijt hahahahaha :9~
 
enhuuu , :]
is er nog iemand geweest ,
ik hoor helemaal niemand erover !!!!!!!!!!
viel het zo tegen ??? ofzo of wil je je verhaal niet kwijt hahahahaha :9~
Nee tuurlijk niet! :r
Ik had een tourtocht met BBQ er achter aan :9~
( Van de 8 motoren was ik de enigste dame ;) )

 
Wat een ontzettend randdebiele reacties! Waarschijnlijk hebben jullie meer
cc's als hersencelletjes. Geeft niks, zal het verhaal simpel houden anders trekken jullie het vast niet meer. Ben trouwens wel benieuwd naar jullie leeftijd
en de hoogte van je krediet van je motorfiets. De 25kw al gepasseerd?
Volgens mij hebben jullie nog een luier aan onder je raceoverall. Stelletje watjes! Bel voor de lol eens met Suzuki, Honda of bijv. Yamaha. Weet je wat je dan gaat horen?! De damesmarkt is de grootste potentiele groeimarkt!!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk rijden wij als wijven, we zijn het ook !! Maar wel wijven met ballen (ook bollen) en dat kun je van jullie niet zeggen.
Komt misschien nog wel eens goed als de baby's een beetje opdrogen!
Ik vind dat Ladies gedoe gewoon lachen. Volgens mij is het een publiciteitsstuntje, moet je maar eens kijken naar dat programma! Zou geen verschil weten met de eerste beste Motoport of Safe open dag. Ik ga voor dat kuipdeel van Xaus. Tenmisnte een lekker ventje die weet wat racen is, ook in de bochten! Tot ziens. Ik ben beroepsmatig asfaltschraper dus ons kent ons.
 
Zoooo poeh hee!
En hoe hard gaat zo`n kuipdeel dan en hoeveel cc`tjes heeft dat?
Wat een onzin allemaal zeg.Je vind jezelf wel heel flink dat je hard kan rijden.Pas maar op dat je permanentje niet uit vorm raakt van je helm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan