Lady J = Happy met haar nieuwe Lover

Waar slaat dat nu weer op? :?

Als je niks beters te posten hebt, post dan niet... :(

Als het als geintje bedoeld is, zie ik 'm dus duidelijk even niet.
idd
iamwithstupid.gif
 
Bedankt dat jullie het voor me op nemen :} :} :}

Ik ben alleen wel heel erg benieuwd wat Lukic nou bedoelde, en ik vind het een beetje zwak dat ie nu niet meer reageerd.

[me] lady j vind het heel irritant als mensen iets zeggen en dan niet uit willen leggen wat ze bedoelen |( [/me]
 
ps, het plaatsen van die foto zat eigenlijk niet in de planning. Murdock bedankt he :X

Ja sorry knul. Kweet ook niet wat er mis ging. Ik had nog de foto bijgevoegd met de titelnaam "koplamp". Zal wel iets mis met mijn computer zijn. :?
En wat zeur je nou ? Heel MF zal af en toe aan een koplamp zitten of iets oppompen ? waar maak jij je druk om.... ;)

Kzal dat andere rolletje even op MF zetten. Daarbij lijkt deze foto op; de paus op een zondagse regenachtige middag, die een puzzel aan het maken is!!!!


Ps hahahahhahaha, leuk he fotograaf zijn en ook lid zijn van de MF-club ? :+
 
Maarreh, gefeliciteerd met je mooie motor, Lady J. :}

En Ferko ook wel een beetje natuurlijk. :P


:? hoe weet jij in godesnaam nu dat het Ferko is. Ik ben 13 uur bezig geweest met de modernste digitale technieken om de meneer X onherkenbaar te maken en de eerste reaktie is: En Ferko ook wel een beetje natuurlijk !!!!

F*ck.... daar gaat mijn Peter R. de vries onherkenbaartechnieken...... ;)


Jij moet je opgeven voor get the picture....
Kan je van het gewonnen geld mooi alle MF-ers uitnodigen voor een gigantische BBQ
 
Beste MF-ers,

Bij deze wil Lady J graag haar nieuwe liefde tonen aan heel MF.
Graag wil ik iedereen verwijzen naar de foto's....
Over een tijdje kan men haar ook op de weg bewonderen.
Eerst dat Gloeiendegloeiendestempeltje halen :X


Hierzo, afdrukken op een goeie kleurenprinter en in je eigen rijbewijs plakken


rijbewijs.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan