lampje voor mini knipper

indodude

Die hard MF'er
29 apr 2010
653
0
zutphen
vandaag tot de conclusie gekomen dat 1 van mijn knippertjes het niet deed.
lampje er uit gehaald en naar de dealer gegaan.
helaas konden ze mij er niet aan helpen.
weet iemand waar ze kan krijgen? het zijn aftermarket mini knippers. volgems mij zijn het gewone gloeilampjes.

groet Glenn
 
Zo'n lampje toevallig?

BAY9S-HB435.gif
 
Het is een (minstens tot in de 70-er jaren) tamelijk normaal signaallampje met 9 of 10 mm bajonetfitting; probeer eens, met het oude lampje als voorbeeld bij je, in een electronica-onderdelenzaak.

O ja, misschien ook wel bij Halford's.

O wacht .... in de tekening zie ik "21W" (watts) .... dat is tamelijk pittig en misschien toch moeilijk. Probeer eens in een auto-delen-supermarkt, bijvoorbeeld Heuts .... dan wel vragen aan de technische balie.
 
Laatst bewerkt:
ja dit is dezelfde fitting. wattage zo ik niet weten. is niet meer te lezen op het oude lampje.
Dan vind ik het vreemd dat ze hem bij een motorzaak niet hebben. Het zijn tegenwoordig niet echt standaard lampjes, maar zou ze bij een motorzaak toch wel verwachten. Probeer het eens bij een brezan of soortgelijke zaak. :Y

Edit:
Meest gebruikt is de 21W versie geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
ben ook al bij Halfords geweest en daar hadden ze het lampje ook niet.

ik zal maandag even bij Brezan langsgaan. ben benieuwd of ze ze daar wel hebben. anders toch maar overstappen op LED.
 
ben ook al bij Halfords geweest en daar hadden ze het lampje ook niet.

ik zal maandag even bij Brezan langsgaan. ben benieuwd of ze ze daar wel hebben. anders toch maar overstappen op LED.
Halfords zal in de regel geen moeite doen om iets wat niet in het standaard assortiment zit, te bestellen.
Idd meer kans bij BREZAN of http://www.autoshopzutphen.nl/.
EBAY/marktplaats oid kan ook een oplossing zijn *D
Dit laatste doe ik vaker omdat ik geen zin heb in lange zoekacties :N



Bij de lokale motorboeren, 2 stuks, hadden ze zelfs geen lampen voor mijn oude SUZUKI GS750 en wilde deze ook niet bestellen :N
'Ja dat krijg je met die oude dingen' was het lachend antwoord. B| |( :W
Dus nieuw of oud.. maakt niet uit ;)
 
kom nou, dat moet gewoon te krijgen zijn bij een redelijke brommerzaak of autozaak zoals brezan

alsof je de enige bent met dat lampje
aftermarket mini knippers, je ziet niks anders meer op tweewielers

het lijkt ook verdacht veel op de 21w peertjes die ik in mn auto achterlichten prop
fitting zal hetzelfde zijn, alleen je moet een kleiner glaasje

niet stoppen met zoeken, principekwestie van maken :)
ze moeten gerust ergens in grote getalen liggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan