Landmarkrally 2024, kletspraat

de start is weer gemaakt en gaan morgen weer verder.

Met Bonus 1 als eerste en zijn daar rond 10 uur en daarna volgen LM 24 , LM 3 en richting 21 .......
 
En ja hoor, ook al zijn nog niet alle landmarks bekend (snelle bonus) zijn we dit paasweekend begonnen met het spel. We maken er weer een leuk rijweekend van. Maar dit jaar kan het zijn dat we niet alles gaan rijden. Want als we een deel van het land al gedaan hebben en er komt later in dat gebied een snelle bonus ver weg, gaan wij voor die ene LM niet opnieuw die kant op……dat vinden wij een nadeel van de snelle bonussen……niet praktisch……
 
Bij Landmark 7 staat dit bord:
IMG_0636.JPEG

Nergens kunnen zien tot wanneer de weg dicht gaat en kan het wat lastig worden om exact op deze hoek te komen. Waarschijnlijk kun je wel aan de andere kant komen met de motor en daar de foto maken, maar of dat ook okay is laat ik aan Hans over.
 
Ik heb de site van de gemeente geraadpleegd en de hoek van de foto moet in theorie bereikbaar blijven, zie plaatje. De werkzaamheden duren tot 10 mei.
IMG_0112.jpeg
 
Het was vanavond nog prachtig weer, dus gunde ik mezelf de tijd om even naar Landmark 6 te rijden.
Na de snelle bonus een eerste gewone landmark.
Prachtig uitzicht met mooie laag staande zon. 😎 Zeer fotogeniek plekje.
Na het nemen van de foto wilde ik terug naar huis gaan rijden, maar na 3 km sloeg mijn motor af. En ja hoor, voor het eerst in alle "gewone" landmarkrally's waar ik aan heb deelgenomen pech. ( De ouwe brikken rally uit 2010 niet meegeteld, maar dat was een verhaal apart)
Een gebarsten benzineslang. Die heb ik dus niet standaard bij me.'(
Maar dankzij een held van de wegenwacht is ter plekke een nieuwe gemonteerd en kon ik alsnog naar huis. Ben ik dus alsnog niet voor niets 45 jaar lis van die club :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan