Landmarkrally 2024, kletspraat

De nieuwe bonus 2 nu ook gevonden, bonus 1 blijft voor mij nog een raadsel. Met de hint geprobeerd te zoeken, maar dat heeft nog niet tot iets geleid.
 
1 t/m 7, 15 t/m 24 en alle bonussen zijn binnen. Van 8, 11 en 12 heb ik het idee er een keer langs gereden te zijn, maar waar dat dan was...
 
Die (nieuwe) bonus 2 krijg ik niet voor elkaar. Heb ook geen idee waar ik naar zit te kijken.
 
Daar kwam ik ook pas achter toen ik de locatie gevonden had. De lange weg om hem te zoeken is door tactisch naar het spoor te kijken dan blijven er in Nederland 8 trajecten over, pak daar de stand van de wegen bij en Google maps en als je het dan net als mij doet hem je bij het 8e traject aan bijna het einde hem gevonden 8)7 _O-
 
Het spoor heeft inderdaad iets bijzonders, dat is beter zichtbaar op de foto van @BSI . Vervolgens wat @Motor-inator zegt, via Maps en Streetview afgaan.

Wat uiteindelijk dat beton zou moeten voorstellen had ik ook pas door toen ik de plek gevonden had.
 
SB 2 gevonden. Nu inpassen in een route. Rijden ga ik pas vanaf begin mei.
Inpassen is gedaan :Y
Problemen met de voeding van de navigatie zijn opgelost. Heb weer een goed werkende Zumo 220.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan