Landmarkrally Noord-Holland 2019

Was vandaag heerlijk weer, dus maar een mooi rondje gemaakt vandaag.

Torentje:

IMG_20200712_125304-01.jpeg


Mannetje:

IMG_20200712_135145-01.jpeg


Stationnetje:

IMG_20200712_120426~2-01.jpeg


Monumentje:

Hier even goed zoeken
IMG_20200712_133128-01.jpeg

En de ingezoomde versie
IMG_20200712_133318~2-01.jpeg


En een vaag dingetje:

IMG_20200712_110348-01.jpeg
 
Het is dat ik geen Excel op mijn tablet heb om de stand bij te houden; ik heb Dora beloofd dat ik op vakantie niet zou Landmarken, maar ik ben benieuwd waar de stand op uitkomt als ik terug ben.

Ik krijg het nog druk; ik moet nog Landmarks maken voor Augustus.

In September plaats ik jullie ingezonden Landmarks.
Volgend jaar mag een ander het gaan regelen want dan hou ik er mee op.
 
Het is dat ik geen Excel op mijn tablet heb om de stand bij te houden; ik heb Dora beloofd dat ik op vakantie niet zou Landmarken, maar ik ben benieuwd waar de stand op uitkomt als ik terug ben.

Ik krijg het nog druk; ik moet nog Landmarks maken voor Augustus.

In September plaats ik jullie ingezonden Landmarks.
Volgend jaar mag een ander het gaan regelen want dan hou ik er mee op.
Kan ik me voorstellen......
 
Ik reed vanavond toevallig langs die broekpiesmevrouw van vorig jaar. Die draagt tegenwoordig ook een mondkapje zag ik. :P
 
Ik ben zo gauw ff vergeten waar de mevrouw in haar broek pieste, en ik ben te lui om haar op te zoeken.
Er zijn meer broekpiesmevrouwen, zou het iets met Freud zijn? Moet ik me dan tóch in behandeling?
En wat zou mevrouw Strikkie daarvan vinden?
 
Dacht ik nog: dat muurtje vind niemand! Daar is m'n bonuspunt. Balé. Die klotekoters kan ik niet vinden. :P
 
Dacht ik nog: dat muurtje vind niemand! Daar is m'n bonuspunt. Balé. Die klotekoters kan ik niet vinden. :P
Jouw bonuspunt?

Ik heb trouwens niet zo goed opgelet want ik had niet door dat de eerste die ergens een foto van maakt een bonuspunt krijgt... (En eigenlijk gok ik nu dat dit 'het' is)
 
nee toch? bonus is toch voor degene die als eerste de laatste foto vindt vd maand? Dus degene die die klotekoters op de photo zet is spekkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan