Landmarkrally Noord-Holland 2019

Ik wilde hem vorige week al doen maar toen was ik onderweg naar m'n bestemming met m'n stomme hoofd de verkeerde kant op gereden waardoor ik er geen tijd meer voor had. :P
 
Foto's moeten bij daglicht worden gemaakt; het is niet de bedoeling dat je er bij nacht en ontij op uit gaat.
Tegen beter weten in, op de terugweg vanavond toch nog even een LM bezocht:
1394332


Heb om 't gebouw goed zichtbaar te maken de belichting van de foto moeten aanpassen, daar wordt 't geheel niet mooier op, maarja... het ís te proberen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
Volgende keer de motor omdraaien en ff je groot licht aan :+
Stom, helemaal niet aan gedacht! |(
Stuk of 10 foto's gemaakt, paar met telefoon aantal met camera maar allemaal te donker.

Één foto met licht aan gemaakt en toen bedacht dat ik het beter uit kon schakelen. :+
1558071355.jpg

Ik vind dat Arti wel gelijk heeft :Y
Ik ook dus ik ga nog wel een keer terug. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook al goed bezig!
Af en toe denk ik wel eens; volgende motor een Kawasaki, heb ik alle Jappen een keer gehad.
Ooit een Yamaha FS1, jaaaaren later een Suzuki GSX750, nu een Honda X11...
 
Ik hou de X11 tot ik over een paar jaar met pensioen ga; het is mijn woon/werk fiets
Daarna koop ik wel iets om netjes mee te doen.
Hoop dat ik haar morgen weer terug krijg
 
:+ :+
Ik ben zelf nog te weinig aan het zoeken geweest, of moet ik zeggen dat ik niet goed weet waar ik het moet zoeken.
Wel goed om te zien dat ik mijn inzending van dit jaar nog niet voorbij heb zien komen :)
 
Vanavond nieuwe Landmarks :P:9~
Vanaf de 22e Juni tot 14 Juli zijn wij pleite.
Afgelopen jaar waren we naar de Aars van de wereld, dit jaar proberen we ver te komen.
Ver is een gehucht in België; het is zó verrot klein dat je er voorbij bent vóór je daar erg in hebt, is me al drie keer overkomen.

Kortom, aangezien ik alleen een werk-mobiel heb, die niet werkt in het buitenland, komen de fotoos voor Juli op 21 Juni.
Puntentelling zien we ook wel weer als we terug zijn
 
Vanavond nieuwe Landmarks :P:9~
Vanaf de 22e Juni tot 14 Juli zijn wij pleite.
Afgelopen jaar waren we naar de Aars van de wereld, dit jaar proberen we ver te komen.
Ver is een gehucht in België; het is zó verrot klein dat je er voorbij bent vóór je daar erg in hebt, is me al drie keer overkomen.

Kortom, aangezien ik alleen een werk-mobiel heb, die niet werkt in het buitenland, komen de fotoos voor Juli op 21 Juni.
Puntentelling zien we ook wel weer als we terug zijn
Goed vakantie gewenst
 
Terug
Bovenaan Onderaan