Laser DuoTech

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
Heeft iemand al foto's gezien van de nieuwe Laser DuoTech?
Het lijkt me wel wat want ze zijn zowel voor circuit gebruik als straat gebruik geschikt. Als ik met niet vergis heeft dit nieuwe type verwijderbare DB killers.
 
Laatst bewerkt:
Yup, ik heb er foto's van gezien in diverse tijdschriften...

Er zit inderdaad 2 verschillende pijpjes bij deze uitlaat die je kan uitwisselen. 1 voor street legal en 1 om te knallen 8-)
 
vtx zijn ze ovaal en in titanium verkrijgbaar ?
Heb je geen plaatje dat je op het Forum kunt plaatsen ?
En de prijs ?
 
Heb al een piccie gevonden, prijs vanaf 329 euro.

15503
 
Mijn broer heeft zo'n uitlaat gekocht voor zijn nieuwe kawa. Het schijnt dat je idd kan brullen en beschaafd geluid kan krijgen op het circuit. Hij had er wel een paar plaatjes van meende ik, maar dat moet je hem vragen. Hij is vanavond thuis als het goed is.
 
Laser heeft inmiddel ook de Hotcam's uitgerust met de twee verschillende db killers (street legal en cirquit gebruik).
Ik heb zelf net een setje gekocht voor op mijn vtr. Ik moet zeggen dat ik niet echt weet hoe ze klinken met db killers, want die heb ik er meteen uitgehaald. Maar het geluid dat ie nu produceert is echt GENIETEN!!!!

Oke de prijs van de Hotcam ligt geloof ik op ongeveer 500 eurotjes per pijp.
Maar dan heb je ook echt wat mooi's he.
 
Ze zijn besteld in titanium uitvoering,er schijnt wel een levertijd op te zitten.
Rijden er al mensen met een laser duotech demper rond, en hoe bevalt deze ?
Prijs voor een SP2 669 ex. btw inc. montage.

Veel controle van politie hier in Noord Holland de laatste dagen met lasergun en mobiele flits teams :( Het zal je werk maar wezen :X
 
Ik heb dus een laser duotech besteld: zit een levertijd op, en niet alleen op de titanium, ook op de carbon.
Als het goed is komt-ie vandaag binnen en dan morgen eronder . . . })
Levertijd was drie weken . . . :X

Prijs voor thundercat: €415, incl korting en montage.
 
Drie weken, ik hoopte op minder, bij de zaak waar ik ze besteld heb vertelden ze mij dat de productie nu goed opgang is gekomen en dat het twee weken kon gaan duren. Er rijden gelukkig niet zoveel SP2's rond dus misschien een kans dat het niet zo lang duurt.

Laat even weten hoe hij klink als je hebt en veel :] plezier Kneeslider
 
Drie weken, ik hoopte op minder, bij de zaak waar ik ze besteld heb vertelden ze mij dat de productie nu goed opgang is gekomen en dat het twee weken kon gaan duren. Er rijden gelukkig niet zoveel SP2's rond dus misschien een kans dat het niet zo lang duurt.

Laat even weten hoe hij klink als je hebt en veel :] plezier Kneeslider
Is wel een carbon uitvoering he!
Kan ook schelen
 
Prijs voor thundercat: €415, incl korting en montage.
[/quote]


inclusief korting!? waar heb je hem dan besteld. voor mijn kawa koste hij 415 ex btw en montage.... :?
 
Prijs voor thundercat: €415, incl korting en montage.


inclusief korting!? waar heb je hem dan besteld. voor mijn kawa koste hij 415 ex btw en montage.... :?
[/quote]
Prijs per uitvoering verschilt he!
Gekocht bij Arie Molenaar: "normale" prijs €495 (carbon voor thundercat)
volgens hun heb ik nu de eerste in NL. 8-)
Kan er niks mee, maar is wel leuk *D


En hij is SUPER!! Mooi gegrom onderin, prachtig huilen bovenin de toeren, ben er errug blij mee!!
 
yep ik heb er een
de eerste die onder een hornet ligt en hij bevalt prima heb er natuurlijk de sport demper in zitten
en het geluid is :9~ ik heb hem al omdat ik test rijder ben dus weet niet wat die kost en hoelang de levertijd is
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan