Db-killers voor de Laser pro stock gezocht.

MJ —

MF'er
25 okt 2020
57
50
Deze vraag is al een keer hier op het forum voorbij gekomen, maar dat is inmiddels al een aantal jaar geleden.

Ik ben op zoek naar db killers voor een dubbele ‘Laser pro-stock’ uitlaat. Wie heeft er nog een set liggen, of heeft wellicht een tip waar ik ze zou kunnen kopen? Tot nu toe heeft mijn zoektocht op het forum en het net nog geen succes opgeleverd.

🙏🏼
 

Om die DB Killers zomaar ergens te vinden zul je geluk moeten hebben denk ik.
 
Ik had 2 jaar geleden een Alu-sticker nodig voor mijn Laser-uitlaat. Die erop zat was eraf gevallen.
Na wat zoekwerk heb ik contact gekregen met een bedrijf in België. Zij konden mij echter niet helpen met mijn probleem.
Gelukkig was er een MF-er die voor mij nog wel een sticker had liggen. (die toch wel aardig er op lijkt)
Voor mij is probleem opgelost.

Laser blijkt failliet, maar dat bedrijf in B doet/ deed nog wel iets met Laser. Hebben nog wat oude voorraad.
Mss zouden zij jou nog wel aan een dB-killer kunnen helpen?
Helaas voor jou kan ik niet meer de gegevens vinden van dat bedrijf.
Hoop dat je toch nog het bedrijf gaat vinden.

Ik heb nu 2 Laser Duo-Tech pijpen op mijn Blackbird zitten. Deze zaten er al op toen ik de motor kocht.
Het geluid is niet hard maar heeft wel een super-mooie sound. <vind ik>
Overigens heb ik ook de orig. pijpen erbij gekocht. Je weet nooit wat in toekomst de geluidsregels gaan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan