DB killer zit klem

Ammo

Rookie
13 jun 2023
6
0
Goedemiddag,
Momenteel heb ik een Yamaha Tracer met een Termignoni uitlaat met de standaard DB killer erin. Ik wil graag de race DB killer erin doen alleen de standaard DB killer zit klem. Momenteel zit er 2 punten van de DB killer tegen de demper aan waardoor die klem zit (links boven en rechtsboven). Heeft iemand tips hoe ik hem alsnog eruit kan halen?
 

Bijlagen

  • 0640978A-FAEC-4524-BB9A-FE72DD3E24E6.jpeg
    0640978A-FAEC-4524-BB9A-FE72DD3E24E6.jpeg
    176,7 KB · Weergaven: 59
Mjin killers zitten ook klem, kreeg ze er alleen met een tang en veel kracht uit. Liever zo dan dat ze er onderweg uitvallen... ook eens gehad...

Maar zoals hierboven, lekker laten zitten.
 
Ik heb ook eens een dbkiller de uitlaat van m’n toenmalige Tuono verloren. Goed dat ie goed vast zit. Het buisje in het midden is er om een tang op te zetten maar laat m gewoon lekker zitten, uitlaatgeluid hoor je toch amper zelf. Als je meer geluid wilt knal je er een sportluchtfilter in, dat hoor jij als rijder vooral. Wil je meer aandacht, dan spuit je je motor roze of koop je een exoot.
 
gewoon laten zitten die db killer...

ik heb niks tegen stevig motor geluid, maar was gisteren op de Posbank, en zat me te ergeren aan een groep met allemaal db-killerloze KTM's, MT07-09's en dergelijke... ik ben niet heiliger dan de paus, want mijn choppert maakt ook kabaal...
 
precies daarom heb ik me eigen db killer gemaakt pleuris te vermijden daarom liep ik ook te klooien om hem ook ze er uit te krijgen grip tang erop en slaan met een hamer dat was bij mij de truc roetvorming houd het tegen klemt dan lekker
 

Bijlagen

  • DSCN7510.JPG
    DSCN7510.JPG
    327,7 KB · Weergaven: 24
Naar de dealer gaan, zo gepiept…
Goedemiddag,
Momenteel heb ik een Yamaha Tracer met een Termignoni uitlaat met de standaard DB killer erin. Ik wil graag de race DB killer erin doen alleen de standaard DB killer zit klem. Momenteel zit er 2 punten van de DB killer tegen de demper aan waardoor die klem zit (links boven en rechtsboven). Heeft iemand tips hoe ik hem alsnog eruit kan halen?
Gewoon sneller met de motor rijden, valt vanzelf een keer eruit….
 
of een scheutje benzine in de uitlaat, vlammetje erbij en hard wegrennen.
is alleen de vraag of het resultaat je dan nog bevalt...

of die demper er in zn geheel eraf halen en een stuk stijgerpijp van de bouwmarkt erop.
ben je ook van die DB killer af :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan