Lay out site...

Mish

MF veteraan
Donateur
2 dec 2007
2.358
125
vinkeveen
Laat ik zeggen dat ik er ontzettend aan moet wennen. Of anders aangegeven, wat een but verandering....! Of ben ik de enige?


Mish
 
Werkt perfect, foto's uppen gaat ook net wat beter, layout is prima.
Enige minpuntje is dat symbolen er niet meer bij staan, denk hierbij aan het plusminus teken, ohm symbool, graden symbool etc..
 
Het zal wel weer een kwestie van wennen zijn. Waarom elke x weer veranderen als het al goed is?

Het is net als met een app. Hij werkt goed totdat je een update installeert, dan werkt het niet meer:cautious:
 
Laat ik zeggen dat ik er ontzettend aan moet wennen. Of anders aangegeven, wat een but verandering....! Of ben ik de enige?


Mish
Ben het met je eens! Ik mis de favorieten (er zit nu iets onder bookmarks, maar is toch niet hetzelfde) en je kunt geen optie gebruiken om de laatste berichten eerst te zien. Verder veel extra frutsels waar ik geen gebruik van maak of waar de terminologie mij geheel ontgaat.
 
Ik moet er ook erg aan wennen. Voor de mobiele telefoon vind k het best ruk, op de tablet is er al een stuk meer zichtbaar en maakt het alles alweer een stukje overzichtelijker.
Ik mis vooral de “mijn MF “ met het overzicht van actieve topics, favorieten en topics waarin je gereageerd heb. Alles duidelijk in een overzicht. Vooralsnog zoek ik me suf om te kijken waar ik wezen moet, maar ik ben dan ook een computernoob 1e klas... 😒
 
maar ik ben dan ook een computernoob 1e klas... 😒
Ik ben juist geen noob en heb zelfs mee gedraaid op test versie van dit forum.
Ook ik kan niet alles wat eerder wel kon.

Er zijn nog wat dingen die moeten worden ingeregeld. En naar mijn idee nog paar onvoorziene problemen vanuit de migratie die nog gaan worden verbeterd.

Ik denk dat er een how-to pagina moet komen met wat basis tips rondom je voorkeurs instellingen.
 
Vind het vooralsnog ook niet tof.
Maarja..veranderen om het veranderen is tegenwoordig modern.
Is de oude MF nog terug te krijgen? En dan de echte oude? Als een soort thema.
 
Onderaan kan je nog van thema wisselen, maar dat is niet meer dan wat kleurtjes als ik het zo zie.
het is even wennen, maar je moet wel mee met de tijd. De rest verandert, dus je moet mee. Sowieso was de software sterk verouderd en nu zijn er allerlei nieuwe functies of bepaalde features makkelijker gemaakt. Even wennen, dus.
 
Ik heb ook mee getest, en een aantal dingen waar mensen tegenaan lopen was vooraf wel bekend, zoals dat Mijn MF er niet meer is. Ik merk zelf ook dat ik eigenlijk alles kwijt ben en ben nog een beetje aan het kijken of ik nu bij Bookmarks of meldingen het handigste een goed overzicht krijg. Verder heb je "nieuw" en daar staan dan de nieuwste berichten, maar je kunt dus niet kiezen of daar alleen dingen uit techniek of algemeen moeten komen, er staat veel te veel bij wat ik niet interessant vind.

Ik mis dus vooral Mijn MF, zoals wel meer mensen. Het oude MF kon vooral qua tempo echt niet meer, het uiterlijk vonden we volgens mij allemaal wel lekker koddig ouderwets en prima. Ik weet zeker dat dit went (althans, we vergeten vanzelf waar de oude software beter in was als het lang genoeg geleden is) maar het gaat ook nog even frustreren hier en daar :)
 
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar ik haak af, ik ben alleen maar aan het zoeken.
 
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar ik haak af, ik ben alleen maar aan het zoeken.
Ik ook, al begin ik nu de topics waarin in actief ben wel te vinden. Ik zal nog wat tijd nodig hebben het goed onder de knie te krijgen. Ook zal het eea nog gefinetuned worden hier op MF, ik geef het nog maar ff de tijd. :)
 
Ze kunnen het om mij ook wel weer naar het oude systeem brengen de Nieuwe MF site .. IK zwaai het voorlopig uit hier -O-..
Zeg Doeg ..:W
 
Laatst bewerkt:
Onderstaande instelling heeft mij al erg geholpen in het zoeken naar voor mij relevante topics (y)

Screenshot_20180909-220904.jpg
 
Ik moet ook erg wennen.
Mijn eerste reactie was om af te haken, want het oogt erg onoverzichtelijk.
 
Het is zeker even wennen maar dat is met iedere verandering :eek:

Verder is het denk ik naast wennen ook zaak dat wanneer je ergens tegenaan loopt om dit aan te geven, dan kan er misschien iets aan gedaan worden. Alleen klagen/afgeven op het nieuwe forum zal weinig veranderen.
Alles gaat met zun tijd mee dus ook motor-forum, waar er nu misschien een aantal dinosauriërs (met alle respect uiteraard :p) afhaken zullen er geheid weer nieuwe gebruikers aansluiten omdat het weer snel, soepel loopt met veel nieuwe functies.

Het belangrijkste is denk ik dat alle info en ervaringen bewaard zijn gebleven, dat is toch waar de meeste mensen een forum voor bezoeken!
 
Ik zie dat je in je bericht meteen n bestand kunt toevoegen en dat is echt geweldig.

Maar ik ben wel met Mish eens dat het nog onoverzichtelijk oogt.

Moet en kan dat misschien met instellingen oplossen, want ik zit eigenlijk alleen op "motorscooters" en "reizen en toeren"
 
Terug
Bovenaan Onderaan