Layout veranderd?

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.708
801
Klopt het dat de regelafstand van Active topics is veranderd?

In het gewone overzicht merk ik het niet
 
Heb ik ook wel eens, de browser pas de layout aan. Netscape gaat aanpassen als er een langegebruikersnaam is en explorer blijft wel klein.

Langegebruikersnamen zijn iri, Gorilazz is voor een harde tabelopmaak van motor-forum topiclijsten. B|

soms denk ik aan opzet :(
 
Heb ik ook wel eens, de browser pas de layout aan. Netscape gaat aanpassen als er een langegebruikersnaam is en explorer blijft wel klein.

Langegebruikersnamen zijn iri, Gorilazz is voor een harde tabelopmaak van motor-forum topiclijsten. B|

soms denk ik aan opzet :(

Waarschijnlijk is de opmaak ook hard, want in de andere forums is de layout wel goed.
 
daarom verdenk ik een gebruikers naam, die hoeft niet in elke lijst voor te komen. Of topic titel, maar daar zullen ze wel een max. aantal karakters voor hebben. en de titel kan ook maar in een of twee lijsten voorkomen.

als dat zo zou zijn dat moet er ergens 1 forum zijn wat hetzelfde layout probleem heeft maar ik zie niks. Lijkt me dus sterk dat het daar aan ligt.

(Overigens worden topictitels automatische afgebroken en op twee regels gezet als ie te lang is)
 
als dat zo zou zijn dat moet er ergens 1 forum zijn wat hetzelfde layout probleem heeft maar ik zie niks. Lijkt me dus sterk dat het daar aan ligt.

(Overigens worden topictitels automatische afgebroken en op twee regels gezet als ie te lang is)
Als ik er 'last' van heb maak ik wel een screenshot. Momenteel heb ik ook nergens last van, alle tabellen zijn hetzelfde in elke topiclijst.
 
als dat zo zou zijn dat moet er ergens 1 forum zijn wat hetzelfde layout probleem heeft maar ik zie niks. Lijkt me dus sterk dat het daar aan ligt.

(Overigens worden topictitels automatische afgebroken en op twee regels gezet als ie te lang is)

Ja...topictitels worden automatisch afgebroken, maar hij telt het aantal letters/tekens. Dus zodra je veel hoofdletters/grote tekens gebruikt, breekt hij de regels niet helemaal goed af. Dus dan krijg je een opgefokte layout.

Meestal is het maar 1 onderwerp van een topic. Zal strax wel weer goedkomen ;)

(Misschien een ID om het aantal tekens van afbreken -2 te doen ?!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan