Waarom kom je er nu achter?
Hoe is het lichtbeeld / streep?
Doe er maar een juiste koplamp of glas in (afhankelijk van wat nodig is).Nou, omdat het licht no zoveel feller is. Het lichtbeeld is een streep die zo halverwege het midden nar links omhoog gaat. Dat zou kunnen betekenen dat tegenliggers wat meer "beschenen"worden, in plaats van de bijvoorbeeld de berm aan rechterzijde.
Doe er maar een juiste koplamp of glas in (afhankelijk van wat nodig is).
NeeHet is een Honda CBF 1000 uit 2006, zo te zien is het lampruitje niet verwisselbaar.
Ik zal de lamp iets lager afstellen, is denk ik de beste en goedkoopste oplossing.
Maar, voor tips houd ik me aanbevolen !
Oh, en zoals je gezien hebt is het ruitje niet "engels" (is nl gewoon helder) het is dus de spiegel, en die draai je niet ff om, en je komt er ook niet af met een stickertje :-)
Hoe kan die motor door de RDW keuring gekomen zijn als de lamp niet goed is?
Natuurlijk zijn er regels voor.Ik heb geen idee, zal het eens navragen. Ik weet trouwens niet eens of er hiervoor regels zijn .
Hoe kan die motor door de RDW keuring gekomen zijn als de lamp niet goed is?
Nee.Het is een Honda CBF 1000 uit 2006, zo te zien is het lampruitje niet verwisselbaar.
Ik zal de lamp iets lager afstellen, is denk ik de beste
Ja.en goedkoopste oplossing.
Los het gewoon fatsoenlijk op, je tegenliggers zullen je dankbaar zijn.Maar, voor tips houd ik me aanbevolen !
Doe het voor de tegenliggers.In goed nederlands noemen we dit soort mensen een "bitterkoekje"
Je probeert alleen maar onder je (wettelijke) verplichtingen uit te komen.
En derhalve je mede weggebruiker te verblinden.
Ik trek mijn aanbod in, en laat die unit wel verstoffen.
Omdat ze tegenwoordig bij het de RDW alleen nog maar naar framenummers kijken al je een motor van binnen de EU wil importeren.
Ik zie hier regelmatig motorfietsen die op vele fronten niet aan de eisen voldoen, die vrolijk goedgekeurd zijn. (versleten banden, compleet open uitlaatsysteem, niet deugdelijke verlichting.....)