Ledenon maart moto-up

Thanx. Had ook al wat onboard video's gevonden op internet en ziet er wel lekker uit. Dus mijn kameraad en ikzelf gaan gewoon naar Ales. Het is klote dat Ledenon niet doorgaat maar wil toch ook weer gaan rijden na zoveel maanden niks doen. :] :] :]

En voor wat betreft het weer; zal niet veel slechter zijn als Ledenon. Gewoon een beetje mazzel hebben......


Guus die kan van mij doodvallen, ik moet me geld terug en wel binnen 7 dagen anders krijgt ie een deurwaarder op zijn dak. Dat zal ff lekker worden!!!!
 
Thanx. Had ook al wat onboard video's gevonden op internet en ziet er wel lekker uit. Dus mijn kameraad en ikzelf gaan gewoon naar Ales. Het is klote dat Ledenon niet doorgaat maar wil toch ook weer gaan rijden na zoveel maanden niks doen. :] :] :]

En voor wat betreft het weer; zal niet veel slechter zijn als Ledenon. Gewoon een beetje mazzel hebben......
Daar vergis je je flink in :Y Alès heeft een heel ander klimaat dan Ledenon.
 
Weet je ook waardoor dat komt of kun je voorbeelden geven. Ik kan me er wel iets bij voorstellen trouwens...
De voorjaarstraining kon je volgens hem (veel) beter op Ledenon doen dan op Alès i.v.m. grote kans op sneeuw in die periode (december t/m maart).

Waar dat door komt? Middellandszeeklimaat denk ik.
 
Ik wilde eerst ook inschrijven voor Ledenon, maar kon geen vrij krijgen.
Wel vreemd dat het niet door gaat, je kunt nog gewoon inschrijven.

Nu maar ingeschreven voor Val de Vienne.
Er is nog plek.
 
ik ga naar alès kan me vakantie niet omzetten dus we zien het wel.




full
 
ook is er helaas een geluidslimiet van 100 db op du circuit vitesse.

kan ik de bleerpijp weer in de schuur laten! '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan