leerpak kopen >>> een waar dilemma

Ik heb "geleerd" dat zachte protectors de klap beter absorberen dan hardmateriaal en dat bij een glijpartij de harde protectors snel door je pak heen schuuren.

Dat laatste in onzin volgens mij, en mij is trouwens juist aangeraden om harde protectoren te nemen omdat die beter beschermen.
 
Dat laatste in onzin volgens mij, en mij is trouwens juist aangeraden om harde protectoren te nemen omdat die beter beschermen.

Volgens mij zit er wel een logica in: met de auto heb ik ook liever een airbag(zacht) in mijn gezicht dan het dashboard(hard) of zeg ik nou iets heel doms *D

Ten tweede zie je ook dat tegenwoordig heel veel merken de zachte protectors gebruiken dus daar zou je ook iets op uit kunnen maken.........
 
Dat laatste in onzin volgens mij, en mij is trouwens juist aangeraden om harde protectoren te nemen omdat die beter beschermen.
Bij MJK zijn ze juist overgegaan op zachte ce protectie, omdat dat de klap beter absorbeert en voorkomt dat het leer tijdens een schuiver te snel doorslijt...
 
Zit zelf ook nog ene beetje in dubio of ik nu alleen een nieuwe jas zal halen of een complete combi/overall... Toch nog maar ff wat rondneuzen...
 
Er zijn inderdaad wel pakken voor de 2 mtr maar om één of andere reden denken ze dan ook gelijk dat je tonnetje rond bent :? :?

Ik denk dat het verstandigste is om nog maareens heel goed rond tegaan kijken en als het echt niet anders kan voor maatwerk tegaan

MJK is maatwerk en ook daar is alles mogelijk eigelijk teveel want dan weet je het helemaal niet meer........
Ik ken het probleem ja. Ik ben ook lang opzoek geweest naar een pak dat mij zou passen en ben toch bij MJK terecht gekomen. Een goede 2de was Revit, deze maken nl. ook tussen maten. Zo had ik een broek maat 52 extra lang en een jas maat 56 nodig, maar dit was toch niet helemaal de oplossing...

Als je voor MJK gaat, vraag dan om de digitale tekeningen, dan kan je in photoshop lekker kleuren enzo...
 
Volgens mij zit er wel een logica in: met de auto heb ik ook liever een airbag(zacht) in mijn gezicht dan het dashboard(hard) of zeg ik nou iets heel doms *D

Ten tweede zie je ook dat tegenwoordig heel veel merken de zachte protectors gebruiken dus daar zou je ook iets op uit kunnen maken.........

Ik weet het niet hoor, bij een harde protector wordt de klap over een groter oppervlakte verdeeld (zie ook verhaal "Sigma & The Backprotector Crash") terwijl de andere absorbeert. Je vergelijking gaat dus niet echt op. Iemand die het wel weet ? (en niet afkomen van die producent gebruikt dat en die dat, als het maar goedkoop is nietwaar ?)


Wat gebruiken ze eigenlijk in de racerij ? Dan weet je wat er het veiligste is.
 
Die doen het alleen liever niet meer, wij werden daar door naar MJK verwezen voor maatwerk?!

nou dan valt die dus ook af zeg.

Nijmegen is inderdaad een aardig stukkie hier vandaan: Rotterdam , maar wie weet.

Richa ziet er wel heel erg mooi uit! :9~ heb ff mailtje gestuurd voor de verkoopadressen
 
Ik weet het niet hoor, bij een harde protector wordt de klap over een groter oppervlakte verdeeld (zie ook verhaal "Sigma & The Backprotector Crash") terwijl de andere absorbeert. Je vergelijking gaat dus niet echt op. Iemand die het wel weet ? (en niet afkomen van die producent gebruikt dat en die dat, als het maar goedkoop is nietwaar ?)


Wat gebruiken ze eigenlijk in de racerij ? Dan weet je wat er het veiligste is.

maar een backprotector kun je ook niet vergelijken met de ander protectors en ik ben ook van mening dat je de racerij niet kunt vergelijken met de obenbare weg. maargoed we wachten de reacties van de experts :+ af.

Als je voor MJK gaat, vraag dan om de digitale tekeningen, dan kan je in photoshop lekker kleuren enzo...
dat ga ik dus ff vragen :}
 
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:27 schreef cæruleuscunnus het volgende:
maar een backprotector kun je ook niet vergelijken met de ander protectors en ik ben ook van mening dat je de racerij niet kunt vergelijken met de obenbare weg. maargoed we wachten de reacties van de experts :+ af.
Dat klopt, dat was nog een reden dat MJK zachte gebruikt, comfort. Wat heb je aan een pak dat je niet aantrekt omdat het minder lekker zit? (Ik weet dat ook harde lekker kunnen zitten, maar dat is wat mij verteld is)

P.S. Revit wordt in Martijns Motorkleding shop verkocht in Rotterdam.
 
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:47 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:)

P.S. Revit wordt in Martijns Motorkleding shop verkocht in Rotterdam.



Martijn, Admiraliteitskade 81b
3063 EG Rotterdam 010-4119052

Ik ga zo ff kijken

dank u
 
Helaas had MArtijn niet zoveel meer hangen want zin winkeltje was s'nachts weereens bezocht door mensen die overdag niet winkelen en niet gewoon netjes kunnen afreken bij de kassa!!! :j

deze kleding laat het ook afweten in de juiste maat. ;(
 
Gewoon ff lookwell bellen in Eindhoven. Geef je je maten door en vraag gewoon of ze het hebben. voor de website lookwell.nl is genoeg.

Nee heb je, Ja kun je krijgen.
 
bij safe hadden ze een aanbieding.. iets van 300 euro.. die heb ik gehaald :) maar aan de prijzen hier te horen zou er wel wat aan mankeren :/ tis iig een heel mooi pak.. in juist ekleuren.. en het paste mij ( 1.90)

gelijk maar daar helm/laarzen/handschoenen gehaald daar

(was overal.. met bovenstuk wat je los ritsen kunt.. en wel genoeg protectie overal)
 
Vaker gezegd, op maat gemaakt bij Harro in duitsland :}
Relatief goedkoop en je kunt alles er op/aan krijgen wat je wilt.
Strepen glitters, noem maar op 8-)
 
bij safe hadden ze een aanbieding.. iets van 300 euro.. die heb ik gehaald :) maar aan de prijzen hier te horen zou er wel wat aan mankeren :/ tis iig een heel mooi pak.. in juist ekleuren.. en het paste mij ( 1.90)

gelijk maar daar helm/laarzen/handschoenen gehaald daar

(was overal.. met bovenstuk wat je los ritsen kunt.. en wel genoeg protectie overal)

:?

Is dus combi, overall is uit één stuk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan