Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Leeuwarden e.o. deel 4

hdegroot

MF veteraan
18 mrt 2009
4.141
135
Leeuwarden
Welkom in het Leeuwarden en omstreken topic, deel 4!





Voorgaande delen:
Drachten e.o. deeltje 1
Drachten e.o. deeltje 2
Drachten e.o. deeltje 3 (ook voor andere Friese steden)
Leeuwarden e.o. deel 1 (Heel Friesland is welkom)
Leeuwarden e.o. deel 2 (Heel Friesland is welkom)
Leeuwarden e.o. deel 3 Suzuki overload

Iedereen uit de provincie is hier welkom!



Time To Ride!


Wil je graag met een paar mensen rijden, maar heb je geen (motorrijdende) vrienden? Post dan hier dat je wil gaan rijden en hoe laat je wil verzamelen dan zijn er vast wel meer mensen die zin hebben in een ritje! Meestal verzamelen bij de Mac in Goutum Leeuwarden.

*Wil je meerijden met ons? Leuk! Maar eerst ff lezen hieronder aub...

Rit afspraken:


1: Degene die voorop rijdt, wordt niet ingehaald. Hij/zij bepaald de route.

2. Baksteens gewijs rijden, niet onnodig inhalen. En enigsinds afstandhouden.

3: Iedereen kijkt in zijn spiegel(s) naar de rijders achter zich. Of ze er nog zijn en of ze niet vergeten zijn hun knipperlicht uit te zetten.

4: Als de groep uit elkaar is, wacht de laatste bij de afslag om de rest de route te kunnen laten volgen. De voorste man bepaald of er geheel gestopt word om iedereen weer aan te laten haken.

5: Degene die achteraan rijdt, moet even een seintje geven als we hebben gewacht en we kunnen weer verder.

6: Niet zomaar afhaken! Geef iemand (het liefst de voorrijder) een seintje als je weg gaat, niet dat we naar iemand zoeken die thuis zit of niet zoeken naar iemand die in de sloot ligt.

7: Wij vinden het normaal dat er beschermende kleding gedragen word, dus geen blote handen/armen/benen etc. Vind je dit niet normaal dan rijd je maar fijn met iemand anders mee

8: Iedereen die mee rijdt wordt verwacht afgetankt te komen opdagen. Er zijn voldoende tankstations als je naar de mac Goutum rijdt. Elke motorfiets kan tenminste 140km rijden.

9: Je rijdt alleen mee als je je hier tenminste eenmaal hebt voorgesteld.

10: Je remmen/banden zijn net als de rest van je motor in goede staat.

11. Onderweg word meestal rond de 100/120km gestopt voor een hapje/drankje of om de benen even te strekken.

12. We zijn verantwoordelijk voor onze eigen daden en snelheden

Fotos circuitavond:

http://www.basphotonic.nl/?gallery=circuitavond-lelystad

Stamgasten:

Meld je aan als stamgast door een bericht te posten met een recente foto van je motor , je roepnaam en merk+type+bouwjaar van je motor

en alle mods. Dat maakt het topic wat persoonlijker en scheelt namen onthouden tijdens tourritjes.



Stomper (Gerard)
CBR600RR


Mouhsine (Mouhsine)
Barbie street rod (2007 limited edition)
Extra's:
128 tandwiel achter
2 aplasticovich open pijpen
Turbo sticker
Ken open luchtfilter
Zijwieltjes
Lege strip sportlife op achterwiel voor extra geluid


Vosjuh (Richard)



Mr Bullet (Sietze)
CB1000R - 17000km 2010


HdeGroot (Hille)
Suzuki GSX-R 1000 2003
Yoshimura Slipon
K&N Luchtfilter
Korte kentekenplaathouder
Mini knipperlichten
GiPro DS Gearindicator
Donker ruitje
Garmin Zumo


KTM 450 EXC 2012
Akrapovic


Dvis(Dennis)
spes uitlaat
bmc luchtfilter
powercommander 3
xenon


VXLDennis (Dennis)


Gerkenator (Gerke)



Christianovic (Chris)


yamahar1vinnie (Vincent)



Foegol (Egbert)
geen honda maar
*



bengrootde93 (Ben de Groot)
Honda CBR 600 F4 2000
K&N Luchtfilter
Micron Sportuitlaat
Dunlop Sportmax Qualifier(achter)



MariiskavW (Mariska)
Yamaha R6 2003
- Laser uitlaat
- Carbon Hugger
- Duo afdekkapje in kleur
- Undertail
- Bubble kuipruitje
- Geïntegreerde LED knipperlichten achter




Patrickk5 (Patrick)

Annemarie-87 (Annemarie)
Suzuki GSF 600N Bandit
hippe spiegels
stalen remleidingen voor


ManuelMB (Manuel)
Suzuki GS500E 1993
Lekke knalpijp
Vieze banden


Tennisbal (Thijs)
Aprilia Tuono 2006
Akrapovic (en modded Aprilia racing)
Verwarmde handvaten


motorloos (Eddy)
gsx-r 750 l1
iet wat aangedaan maar weet niet precies wat:
quick shifter
stalen remleidingen
shark uitlaat
oliedopje in kleur


pilatus (Pieter)
Suzuki TL1000S 1997
Akrapovic slip-on cans
Hyperpro Racing rear shock
WP progressive front springs
airbox mod + K&N
carbon rear hugger & front fender
bellypan


Dirty Damien (Otto)
2008 Aprilia Tuono Factory:
Buiten alle standaard porno:
Akrapovic Hexagonals
Korte rem/koppelingshevel
Xenon
Carbon heelplates
Carbon oil tank cover
Carbon coolant tank cover
Powerbronze dark smoke kuipruit
Rizoma knippers
Bar end spiegels
Porno witte wielen
-AF1 racing bestuurder/duo steps


BerberM Berber
Yamaha YZF R1 2005
Xenon
Titax verstelbare rem/koppeling hevels
Leovince dempers zonder db killers


Edou (Edou)
Aprilia Rsv mille (oermille)
2 in 2 uitlatenset van een 2004 rsv1000
Leeggehaalde dempers voor de nodige brul
2e mapping (vol vermogen)
Andere tandwiel verhouding
Geïntegreerde knipperlichten led.



Rintsy (Rintsy)
Aprilia Dorsoduro 750 2008
DNA luchtfilter
Gel seat
Snelle stickers


Femmus (Femke)
Chopper



ErwinL (Erwin)
Suzuki GSXR750 1990
Aftermarket tuinslangontluchting

GerbrandR (Gerbrand)


JJellema (Joyce)



almostout89 (Klaas)



Pieter H (Pieter)



Whoppie (Bauke)



Janroelof (Jan)
KTM Duke 990 2006
Full titanium akrapovic hexagonal uitlaat systeem
Akrapovic mapping
Handvatverwarming ktm
Valblokken voor achter as ktm
R&G valblokken frame
Wiel striping oranje
Diverse oranje elementen.
Stuurdemper Hyperpro
Garmin Zumo 550
Led achterlicht smoke
Haakse ventielen
Bar end spiegels
Pazzo korte verstelbare rem/kopelinghendel
Bellypan


SxSake (Sake)


supermoto freak (Jacob E.)
KTM SMC-R 690 2014
Evo1 mapping en Intake
Wings demper



steef_stuntpiloot (Stefan)



RRBFryslan (Remco)
Suzuki GSX-R750W uit 1993

Aftermarket stuurkuipje
ABM Kroonplaat
LSL stuur
Koso teller
kleinere spiegels
Volledige open Barracuda uitlaat systeem
Smoke led achterlichten (niet op foto)
Kleine knippers achter (niet op foto)


Ronnie Visser
yamaha FZR400rr uit 1990
(nog) geen aanpassingen

Fotos vorige ritten
























 
Laatst bewerkt:
Heuy een nieuwe..

Snelweg kilometer qoutum voor de komende tijd ook weer gehaald..
Familiedag nabij Arnhem, en vervolgens nog een paar keer verkeerd rijden.

Zal de voering van mijn helm eens wassen, heb het idee dat de kussentjes wat 'ingedrukt' zijn.
 
  • Onderwerp starter
  • #9
Ik zou net zeggen, wat zitten er eigenlijk veel mensen in..

Ja zomers zijn ze actiever dan in de winter Wel grappig als je de topics erbij pakt uit 2010, veel verlaters hebben we inmiddels


Ik zat al te twijfelen Hille! was jij dat nou wel of niet haha
net bij die leuke bocht in oldeboarn!

Ja hadden beiden de gang er goed in, had me achterband op 2.75 bar. Als je alleen bent is de prima, zitten aardig wat "ruwe" plekken op, ook op het midden Weer een nadeel met vriendin achterop rijden




Ja daarom rijdt ik LS2 met zo'n luchtpompje, zit altijd perfect.
 
Laatst bewerkt:
Ook weer aanwezig

Inderdaad veel foto's in de o.p die nooit/nauwelijks reageren of mee rijden
Misschien wordt het tijd om iets selectiever "actieve" lezers,schrijvers en meerijders dr in te knallen.

En kunnen we deze pagina zsm vol lullen, mn telefoon moet telkens alle fotos laden...
 
Tot nu toe nog steeds niet meegereden. Heb sinds mijn terugkomst een keer gereden, en door de regen van vorige week een storing . Daar heb ik nog niet naar gekeken, maar dit weekend wel in m'n nieuwe auto gereden . Zelfde auto als Sietze.

 
Awesome! Hoop niet dat je heb in feanwalden heb gekocht? Die heeft voor de prijs die ze vragen veeeelste veel kilometers op z'n teller staan. Voor de rest kan ik alleen maar bevestigen dat dit een klasse bak is. Wil je nog meer weten dan kan je me altijd even appen. Dan stuur je maar een PB voor mijn nummer. Of even aanmelden op Focusclub.nl

Hille ruim je de OP even op en haal dan ook die achterlijk suzuki wanabees foto eraf!
 
Laatst bewerkt:
+1
 
Laatst bewerkt:
Misschien wordt het tijd om iets selectiever "actieve" lezers,schrijvers en meerijders dr in te knallen.

En kunnen we deze pagina zsm vol lullen, mn telefoon moet telkens alle fotos laden...

Wat mij betreft binnen een jaar geen enkele groepsrit meegedaan = Exit.