Jeroen1050
Rookie
- 25 nov 2020
- 16
- 1
Ja tank is eraf en er zijn niet te lange bouten gebruikt, het schijnt vaker voor te komen helaas.Tank er al afgehaald? Als er te lange bouten bij de bevestiging in zijn gegaan, kunnen ze een gaatje maken in je tank.
Het lek vinden is eerst handig maar dat is nog een hele opgave helaasKoop ies met specificatie SMF1044 en plak het daarmee dicht. Als het bij F16's werkt dan zeker ook op jouw motor.
3M is er goed in.
20 jaar geleden heb ik mijn tank er mee geplakt en het zit nog steeds, ook de bevestigingsbeugel aan de achterkant was schuldig
Het lek vinden is eerst handig maar dat is nog een hele opgave helaas
Ik heb al met zeepsop water en luchtdruk het lek proberen te vinden maar helaas zonder resultaat.Eerst lek op zoeken
tank leeg maken spoelen met water.lucht dicht maken. En daarna onderdompelen in bv metselbak gevuld met water en va benzine kraan perslucht invoeren . Pas op niet meer dan een bar overdruk Gebruiken .
En toen iets teveel druk gebruikt waardoor er benzine uit de benzine pomp begon te spuiten
Ik begrijp niet dat je het lek met water probeert op te sporen.
Benzine is veel dunner en gaat dus veel sneller lekken dan water.
Dus als je gewoon benzine in je tank doet moet je dat lek heel makkelijk kunnen vinden.
of het nog ergens benzine lekt en anders weet ik in ieder geval waar het niet zit.
Dat is die lijm wel brandstof bestendig mag ik hopen..Echt??? Auto's worden ook niet helemaal meer gelast hoor, grotendeels gelijmd
Edit: en F16's ook...