Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Lekker behandeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

BHermsen

Rookie
18 dec 2008
1
0
s'Heerenberg
Heb al 2 jaar een Fazer 600 prachtfiets was onlangs an het touren en kwam bij toeval bij een ieniemienie motorzaakje tegen in [PIEP], praatje en afspraak gemaakt voor onderhoudsbeurt hij vertelde nog door kleine zaak, geen personeel dat hij goedkoper kon werken, niets was minder waar toen mijn motor klaar was geen fatsoenlijke uitleg over faktuur als je persoon ziet en heb verder uit meerdere bronnen gehoord dat dit zijn werkstijl INCOMPETENT is verder allemaal imitatie onderdelen gebruikt. JA DAN WAS MIJN MOTORZAAK WAAR IK HEM GEKOCHT HEB OOK GOEDKOPER GEWEEST, maar na 3 maanden piepte mijn achterrem nog steeds moest ingereden worden jaja bij mijn eigen motorzaak langs gereden was toch anders verkeerde remblokken waren gemonteerd andere laten monteren probleem opgelost niets inrijden dus was toch maar bij mijn eigen motorzaak gebleven.
DUS KLEIN EN GEEN PERSONEEL TUURLIJK MENEERTJE [PIEP]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

En hiervoor meldt je je aan op MF

Om aan te geven dat je dacht goedkoper uit te zijn dan bij je eigen dealer en nu met je staart tussen je benen alsnog terug moet omdat het niet uitpakte zoals je dacht?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is zo van slag, dat ie vergeet normaal een verhaaltje te tikken, want dit gaat echt nergens over. Amper te lezen
 
tja, als je naar kilder gaat dan vraag je er natuurlijk zelf om he



volgens mij weet tomtom niet eens waar dat ligt
 
Wéér eentje die zich alleen maar aanmeldt om z'n - al dan niet terechte - frustraties af te reageren. Het zou al helpen als-ie het in goed Nederlands deed........... , wat een woordenbrij!
Waarom maak je overigens geen goede afspraken als je de motor ergens voor onderhoud brengt. Je gaat voor 'goedkoop', vandaar mogelijk die imitatie-onderdelen (wat helemaal geen ramp hoeft te zijn, hoor).
 
Laatst bewerkt:
Jezelf voor zoiets aanmelden is al een beetje raar, lijkt erop dat je meer probeert [PIEP]zwart te maken dan informatief iets te posten.
 
Laatst bewerkt:
haha, hoezo opzichtig (en onleesbaar, sjezus!)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.