Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

2 of 3 mei een leuke toerrit zie ik wel weer zitten. Nog meer liefhebbers?
 
ritje zou wel leuk zijn ja. Voorspelling voor weekend van 2/3 mei is nu niet al te best met regen en rond de 13 graden.
 
2 of 3 mei een leuke toerrit zie ik wel weer zitten. Nog meer liefhebbers?
Afgelopen zondag rondje Enkhuizen gereden, alles binnendoor +/- 280 Km gereden.

Maar voor een ritje ben ik altijd in 8-)
Nu is dit ook niet handigste (Forum) om wat af te stemmen, wellicht op FB ritjes inschieten?
 
Cancel zelf niet... Hotel al wel "gesproken" huidige boeking wordt dan gewoon omgezet.. Maar als het ff kan gaan we gewoon.
 
:W na jaren hier maar weer eens op dit forum terecht gekomen voor een technisch vraagje en gelijk maar even hier gespiekt, het is nog niet helemaal dood zo te zien
 
Loopt nog niet echt storm, aan het weer zal het niet liggen, andere datum/tijdstip misschien? Roept u maar.
Zaterdag kan ook of pinkstermaandag.
 
Hi, nieuw hier maar rij al een tijdje rond in de regio. Als mijn motor weer rijdt ben ik wel in voor een ritje. Vlot tempo is prima, mits rustig bij fietsers en dieren :)
Rij zelf het liefst rond 1730 1930, dan is het rustig op de weg. Of weekend laat.
Gr
 
Vroeguh was beter geregeld met de routes :P
Nu is er niemand meer die de kar trekt
Vroegah was alles beter
Met dank aan william nartuurlijk :}:WO-)

Vroeger was alles beter, toen hadden we kuilen in de weg i.p.v. drempels en schreven we poep met een lange OOEE

Ik merk dat ik zelf niet altijd op het forum kijk om wat af te spreken, wellicht is FB iets handiger.....?
 
Good old William, die reed idd nog wel eens voor :) Ritje midden nl. Toen nog op de Kawa. Nu meer weekenden weg. Ga weer 10 11 12 juli lekker naar Hotel in Duitsland net bij Luxemburg. Dat is lekker rijden.
 
Good old William, die reed idd nog wel eens voor :) Ritje midden nl. Toen nog op de Kawa. Nu meer weekenden weg. Ga weer 10 11 12 juli lekker naar Hotel in Duitsland net bij Luxemburg. Dat is lekker rijden.

Lekker hoor :-) Enjoy
 
Ook even melden hier. Sinds 2012 in Houten woonachtig, 43 jaar. In februari 2016 m’n motor verkocht (BMW R 1200 GS). Sinds vorige week in het bezit van een BMW S 1000 R.

Motorhistorie:
In 2001 m’n motorrijbewijs gehaald. Toen een nieuwe Honda VFR gekocht, gevolgd door een Aprilia Tuono (2003 model). Die liep stuk in 2008 (motorschade), dus ingeruild op een nieuwe Yamaha R6. Daar kocht ik een KTM 625 SM naast. Verhuisde in 2010 vanuit Helmond naar Utrecht. In m’n eentje rijden op de R6 was niet echt heel tof, dus heb die R6 ingeruild op een BMW R 1200 GS. Uiteindelijk de laatste twee jaar dat ik hem had maar 400 en 200km gereden waarna ik m verkocht.
Begon toch steeds meer te kriebelen en een neef van me is nu ook bezig met z’n rijbewijs. Dit voorjaar een aantal motoren gehuurd en een naked past toch meer bij me dan een allroad. Nu heel blij met m’n S 1000 R.
 
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe bike. Hopelijk gaan daar iets meer dan 200kms per jaar op komen.
Zoals je ziet wordt er in dit topic niet heel druk gepost maar genoeg tijd om in de gaten te houden dus ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan