Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Even voorstellen:
Ik ben Roeland en woon in De Meern. Vroeger in Werkhoven gewoond dus de Lekdijk is mij goed bekend en ik rij er nog vaak.
"Vroeger" nog wel met wat oud leden van dit topic gereden. Sputnick op een Tuono, Stefan op een RSV mille en nog iemand waarvan ik de naam ben vergeten. Volgens mij een zwarte GSX-R1000 en hij reed aardig wat op z'n achterwiel :)

Ik rij nu een aantal jaar op deze KTM 1290 Super Adventure.

Motor.jpg
 
Bij Houten hebben ze bij De Rede een aantal nieuwe bedrijven gebouwd met een vrij grote parkeerplek die in het weekend altijd leeg staan. Op Google maps zie je nog geen foto's van de gebouwen zo nieuw is het, maar als je zoekt op "Sorgente Houten" dan vind je het wel.
Dan zit je ook zo op de snelweg.
Maar geen koffie ;)

Bij de munt , met een beetje moeite , is wel een leuke foto te maken..
Of op het hobbelbrugje
 

Bijlagen

  • Wh8.33.05.jpeg
    Wh8.33.05.jpeg
    136,4 KB · Weergaven: 27
Even voorstellen:
Ik ben Roeland en woon in De Meern. Vroeger in Werkhoven gewoond dus de Lekdijk is mij goed bekend en ik rij er nog vaak.
"Vroeger" nog wel met wat oud leden van dit topic gereden. Sputnick op een Tuono, Stefan op een RSV mille en nog iemand waarvan ik de naam ben vergeten. Volgens mij een zwarte GSX-R1000 en hij reed aardig wat op z'n achterwiel :)

Ik rij nu een aantal jaar op deze KTM 1290 Super Adventure.
Hmmm kende ook iemand op zwarte gsxr1000 maar die heette Mario dacht ik..


alweer 10 jaar geleden:')
 
Tja stelletje weg piraten. Hij heeft m daar ook tegen de vangrail geparkeerd als ik het me nog goed herinner. Maar als ik er aan terug denk was het wel een leuke tijd met het vaste groepje :]
 
Ik ben afgelopen zaterdag near de Motorbeurs geweest, het was niet heel spectaluir (behoudens de horeca prijzen, maar ik klaag niet, je kan ook je eigen broodje kaas meenemen)
Wie zijn er nog meer geweest
Wellicht anders een seizoens opening bij MQS 😁
 
Ik ben ook naar de motorbeurs geweest na er jaren te hebben gestaan. Maar wat een aanfluiting wordt het. Slecht ingedeeld en inderdaad spectaculaire horeca prijzen. Maar ja we kopen het. Verder was ik met een groep dus gezellig maken doen we het toch wel. Vooral na de beurs 8-)
Heavys mooi man, dat wordt genieten!
 
Ik ben ook naar de motorbeurs geweest na er jaren te hebben gestaan. Maar wat een aanfluiting wordt het. Slecht ingedeeld en inderdaad spectaculaire horeca prijzen. Maar ja we kopen het. Verder was ik met een groep dus gezellig maken doen we het toch wel. Vooral na de beurs 8-)
Heavys mooi man, dat wordt genieten!
Maar snel de eerste Km's van het seizoen gaan maken ..
 
Mr de topic starter wil best een datum erin gooien. Geen idee of ik dan daadwerkelijk kan _O-
 


LET OP... heb alleen de datum prikker aangemaakt.. Houd zelf svp in de gaten of en wanneer de meesten kunnen!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan