Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Heb die van de van Culemborg iets aangepast, was met ander doel gemaakt.
Een aantal van mijn andere 'vaste' rondjes zijn beetje om zeep geholpen door wegversperringen. Zo is er volgens mij nog steeds één op de Lingedijk bij Kedichem, en is de Waaldijk van Haaften richting het westen dicht. En ook nog steeds op de Lekdijk onderdoor de A2 bij Vianen. Zijn allemaal nét lekkere stukjes, alsof ze het erom doen :P

Ik heb ook nog een DELUXE variant van het rondje heuvelrug in de aanbieding, langer maar ook meer bochten.

GPX viewer
O jee nu moet ik kiezen…. 🤣straks deze maar gaan rijden👍 Ik doe ook wel eens routes via Myroute met de TomTom.
 
O jee nu moet ik kiezen…. 🤣straks deze maar gaan rijden👍 Ik doe ook wel eens routes via Myroute met de TomTom.
O jee nu moet ik kiezen…. 🤣straks deze maar gaan rijden👍 Ik doe ook wel eens routes via Myroute met de TomTom.
Vandaag de luxe variant van de Heuvelrug gereden. Leuk ritje hoor toch weer op andere plekken geweest👍🤩. Zo zie je maar dat Nederland veel leuke wegen heeft.
 
Heb die van Culemborg iets aangepast, was met ander doel gemaakt.
Een aantal van mijn andere 'vaste' rondjes zijn beetje om zeep geholpen door wegversperringen. Zo is er volgens mij nog steeds één op de Lingedijk bij Kedichem, en is de Waaldijk van Haaften richting het westen dicht. En ook nog steeds op de Lekdijk onderdoor de A27 bij Vianen. Zijn allemaal nét lekkere stukjes, alsof ze het erom doen :P

Ik heb ook nog een DELUXE variant van het rondje heuvelrug in de aanbieding, langer maar ook meer bochten.

GPX viewer
Ik heb de route gedownload... van de week 's avonds maar eens rijden
 
Gisteren een leuke route gemaakt door de Bommelerwaard. Heerlijk tot aan Nijmegen en terug ook lekker binnendoor.
De Navigator maakt leuke routes, doet niet onder voor de TomTom.
 

Bijlagen

  • 20210904_152825.jpg
    20210904_152825.jpg
    328,8 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Was idd wel erg aantrekkelijk om te gaan rijden 8-)
Wellicht morgen even, daarna direct afspoelen met koudwater ... en probleem pekel is opgelost
 
Terug
Bovenaan Onderaan