Lelystad dragraces ;)

Toch lullig dat zo'n 'dragracekanon' als een Vmax niks klaar maakt })




Of zou het aan de 'berijder' liggen :? :P
 
Daarna heb ik nog tegen BertV op z'n R6 gereden, die heb ik nipt (enkele meters) gewonnen, maar daar was m'n start niet perfect, iets te weinig toeren bij het wegrijden.

Moet je 's voorstellen hoe slecht mijn run moest zijn om te verliezen tegen een GSX-R :+
 
Cool fillumpje :)

Maar idd, dacht echt dat zo,n Vee-Max toch echt beter vande plek kon komen :?
Maar weer wederom megamooie wheelys hoor Max :}
 
achja, V-max'en......ik denk dat je die van Nitromax dus NIET graag naast je hebt staan :)
Meer vermogen betekend ook nog meer wielspin! Kan nog reuze meevallen hoor, alleen op de 400 meter kan hij natuurlijk op een gegeven moment wel aardig snelheid maken, op de 200 meter win je het vaak van fietsen met veel vermogen.
 
waarom was ik er niet bij?
*kutzooi*...

wanneer is de volgende...(zorg dat gix er ook ff is...)kunnen we ff wedstrijdje doen...)
 
Dit is toch heel illegaal..????? :+

Gaaf fillumpie hoor!!!! Ik vind het wel mooi hoe Niels z'n VMax nog op de weg weet te houden! Scheelt toch heel weinig of hij was het gras in gegaan, hou de boel dan nog maar eens overeind!
 
Dit is toch heel illegaal..????? :+

Gaaf fillumpie hoor!!!! Ik vind het wel mooi hoe Niels z'n VMax nog op de weg weet te houden! Scheelt toch heel weinig of hij was het gras in gegaan, hou de boel dan nog maar eens overeind!
Goed he , 300 kilo woeste stier op de weg houden ;)
Tijd voor een betere achterband denk ik......
 
En nog een aanvulling waarom mijn brommert zo slecht liep

pakking.JPG

pakkingen van de carbs naar de spruitstukken

Dus kan weer aan de hobby, heb vakantie dus komt weer redelijk uit om te kunnen hobbyen.
 
Had je de ducktape niet bij je? :+
Nope en ik zie het net pas.
Vond dat ie af en toe vreemd liep, verklaarbaar dus met zulke scheuren erin.
De andere 2 pakkingen zijn aan het gaan en die van de boostkleppen zijn er 2 ook gaar.
 
Nope en ik zie het net pas.
Vond dat ie af en toe vreemd liep, verklaarbaar dus met zulke scheuren erin.
De andere 2 pakkingen zijn aan het gaan en die van de boostkleppen zijn er 2 ook gaar.

Zijn het echt pakkingen of van die aanzuigbuizen?

En kun je er een beetje bij komen? Als ik me dat blok van Max zo voor de geest haal, is het knap lastig knutselen aan zo'n apparaat... (en nou heb ik het over een V-Max, niet over een ander apparat van Max, daar weet ik niks van :+ )
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 22 juli 2002 15:49 schreef Ralfie het volgende:Zijn het echt pakkingen of van die aanzuigbuizen?

En kun je er een beetje bij komen? Als ik me dat blok van Max zo voor de geest haal, is het knap lastig knutselen aan zo'n apparaat... (en nou heb ik he tover een V-Max, niet over een ander apparat van Max, dar weet ik niks van :+ )
Ut ziet er niet uit nu.
Scoops eraf en alles wat eronder zit.
Het zijn idd de rubber koppelstukken van carb naar spruitstuk.
 
Op maandag 22 juli 2002 16:29 schreef Niels het volgende:
Zo kaal Ralfie ;)

(motor nog kaler dan Niels en Ralfie samen)

Ach gut, arm beesje...goed verzorgen he, en dan zondag weer lekker :]
 
Maar Niels won toch wel van die fietsers? :+

GAAF filmpje.....al ben ik dan een poetser.....
 
Ja, er zijn in Flevoland veel van die leuke weggetjes....

Volgende keer ff van te voren zeggen, ben ik er ook bij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan