Lelystad dragraces ;)

n2o : 20 benzine 24 in NOS fogger type 2
standaard benzinepomp

Niels, je hebt hopenlijk toch wel de bijgeleverde NOS brandsofpomp gemonteerd :?
De standaard v-max pomp houdt het niet bij, zorg er ook voor dat de NOS pomp vóór de standaardpomp afgetakt wordt.


Paul.
 
Niels, je hebt hopenlijk toch wel de bijgeleverde NOS brandsofpomp gemonteerd :?
De standaard v-max pomp houdt het niet bij, zorg er ook voor dat de NOS pomp vóór de standaardpomp afgetakt wordt.


Paul.
De standaard pomp van NOS, niet de highpower.
Aanvoer gemonteerd onderaan de tank op de voormalige aftap plug met een pijpje erop dat er geen troep naar binnen gaat die onderin de tank zwerft.

Alles staat op mn site over hoe ik het erop heb gezet ( volgens het boekje dus )
( denk alleen dan mn n2o leiding wat rommel in zat, heb nu mn n2o filter vol troep en dus houd ie in na een paar keer gebruiken )
Verder werkt het goed en een goede boost, gaat heel rap naar de 200 :P
( kom wel weer een keer op bezoek want mn fles is leeg omdat een koppeling lekte op de solenoid van n2o ....)
 
De standaard pomp van NOS, niet de highpower.
Aanvoer gemonteerd onderaan de tank op de voormalige aftap plug met een pijpje erop dat er geen troep naar binnen gaat die onderin de tank zwerft.

Alles staat op mn site over hoe ik het erop heb gezet ( volgens het boekje dus )
( denk alleen dan mn n2o leiding wat rommel in zat, heb nu mn n2o filter vol troep en dus houd ie in na een paar keer gebruiken )
Verder werkt het goed en een goede boost, gaat heel rap naar de 200 :P
( kom wel weer een keer op bezoek want mn fles is leeg omdat een koppeling lekte op de solenoid van n2o ....)

Je hebt hem iig gelukkig goed, én op de juiste wijze gemonteerd :}
Ik heb je site nog niet gezien, als hij bij je gegevens hier staat zal ik ff kijken ;)

Paul.


Ik heb net ff gekeken, en.............., petje af ;) je hebt mooi werk geleverd :9~
Het enige wat ik me 'n beetje afvraag, is dat ik geen polyester mal zie van je stuurkuipje, zoals ik het nu zie, heb je de mal aan de buitenzijde strak geschuurd, en als kuip gebruikt.
Of heb ik iets over het hoofd gezien :?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt hem iig gelukkig goed, én op de juiste wijze gemonteerd :}
Ik heb je site nog niet gezien, als hij bij je gegevens hier staat zal ik ff kijken ;)

Paul.


Ik heb net ff gekeken, en.............., petje af ;) je hebt mooi werk geleverd :9~
Het enige wat ik me 'n beetje afvraag, is dat ik geen polyester mal zie van je stuurkuipje, zoals ik het nu zie, heb je de mal aan de buitenzijde strak geschuurd, en als kuip gebruikt.
Of heb ik iets over het hoofd gezien :?
Dank :}

Ik heb polyester over die mal gesmeerd met glasmatten en die doorgezaagd
Aanelkaar gezet en glad geschuurd.Veel werk, maar mooi resultaat vind ik.

Ik kom wel een keer met de fiets 'voor' de meeting langs , samen met Nitromax denk ik.

Dan kan je alles eens bekijken wat ik gedaan heb.
Wil nog zoveel verbouwen, FCR 39mm carbs met eigen spruitstukken, USD poten en nog veel meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan