Leren pak in laarzen?

Een echte noob vraag:

Ik heb sinds kort een leren pak *O* , maar doe je de broek in je laarzen of eroverheen? Ik dacht altijd in, maar dan krijg ik last van de ritssluiting die in mijn enkel drukt....

Owja, het is een MQP spitfire pak
en SIDI vertigo corsa air laarzen. (wat en mond vol zeg...)

Laat alsjeblieft het affikken achterwegen en geef alleen een serieuze reactie.

Had ik eerst ook. gewoon de rits net helemaal dicht doen.
 
Kunstofbroek eroverheen, leren broek erbij in maar dan moet ik de ritsen een cm of 5 open laten anders drukken deze nogal pijnlijk tegen mn enkelgewricht.
 
Evo textiel broek over mijn oude laarzen. Die zijn wat smaller. En ik kan dan eventueel ook mijn spijkerbroek eronder aan houden (zonder voering).
Leren broek in mijn nieuwe laarzen. Maar moet dan wel even wurmen dat de ritsen niet in mijn knokels (of hoe heten die dingen?) drukken. Anders is het na 10 minuten al pijnlijk.
 
Bij mij is het simpel. Textiel broek krijg ik niet in laarzen gepropt dus erover. En leren broek krijg ik niet over mijn laarzen dus erin.
Wat is het leven toch simpel he :z . Je moet gewoon zorgen dat je geen keuze hoeft te maken.
 
Bij mij is het simpel. Textiel broek krijg ik niet in laarzen gepropt dus erover. En leren broek krijg ik niet over mijn laarzen dus erin.
Wat is het leven toch simpel he :z . Je moet gewoon zorgen dat je geen keuze hoeft te maken.


Laarzen over het leren pak en over het textiel, bij regen doe ik de textiel broek over de laarzen, aanders lopen ze vol water. ;)
 
Nou ik heb het de hele avond geprobeerd, maar ik krijg echt mijn laarzen niet in mijn broek.... dus dan maar mijn broek in mijn laarzen...
 
Kennelijk alleen maar mooi weer rijders, hiero :X

Met je broekie in de laarzen en 'n beetje regen staan je laarzen zo vol |(

Nee hoor, daar hebben we een regenoveral voor die dan weer wel OVER de laarzen valt en eventuele overschoenen zitten dan weer onder de pijp van de overal. ;)

Maar het ging meer over het lipje dat schuurt tegen zijn enkel, dat van erin/erover was bijzaak.


Als het regent en het water loopt in je laarzen, dan maakt het geen bal uit of je broek eroverheen zit of erin. Nat wordt je toch wel.
Maar ik snap wat je bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
Textiel inderdaad over de broek heen, ruim genoeg en in geval van regen ... (voor de mensen die per se stoer willen doen dat ze gangster zijn :z )

Leren broek in de laars, spijkerbroek altijd over mijn laars heen.
 
ik zelf heb 2 pakken

een dainese combi waar de broek dermate zit dat deze in mijn laarz gedragen moet worden. Daar integen mijn race combi draag ik over mijn laarzen en dat is puur draag gemak en zit ook soepeler
 
Laat ik nu heel toevallig precies dezelfde set hebben.

"laarzen erin dus"
Dit vind ik qua looks het beste en ook het fijnste.

Foto:

36198892_6_dSi_.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan