Leren pak in laarzen?

Bij mij irriteerde de rits ook, ik en ik rits 'm nu niet helemaal dicht en ik heb nergens meer last van.
That is, dus met broek in de laars
 
In geval dat de laarzen over de broek zitten.... uit praktisch oogpunt, als het regent.... natte voeten? Da's dan geen lekker gevoel.
 
Een echte noob vraag:

Ik heb sinds kort een leren pak *O* , maar doe je de broek in je laarzen of eroverheen? Ik dacht altijd in, maar dan krijg ik last van de ritssluiting die in mijn enkel drukt....

Owja, het is een MQP spitfire pak
en SIDI vertigo corsa air laarzen. (wat en mond vol zeg...)

Laat alsjeblieft het affikken achterwegen en geef alleen een serieuze reactie.
ben één keer met een wijde peipen broek (lees spijkerbroek :X ) een klein rondje gaan rijden en bij het stil komen te staan wilde ik mijn rechtervoet aan de grond zetten maar bleef mijn broekspijp hangen waardoor ik bijna omviel. gelukkig kon ik door mijn broek heen trappen (lees stuk maken *O* ) zodat ik alsnog mijn voet kon neerzetten......

dus mijn advies luid: stop je broek/pak in je laarzen en koop desnoods andere laarzen doe ermee wat je wil maar das "my 2 cents"
 
strakke leren korte kniebroek (dus geen lederhosen :P )en leren kaplaarzen kan natuurlijk ook O-) zou bij sommige personen nog nie eens zo slecht staan lijkt me *D maarja das nie voor iedereen weggelegd natuurlijk :X
 
Laatst bewerkt:
Mooie laarsjes heb je :9~
Doe zelf ook altijd de broek in de laars... zou niet eens passen over de laars heen...
Met de regen en hagel bleven mijn voeten toch, wonder boven wonder droog :Y

Heb wel de laatste week 2x een beest in mn laars gehad |( 1x irriteerde het en even gewreven waarnaar het weg was. thuis schrok ik best toen dr een half dode hommel of bij (bruin beest met haartjes :+ ) uit mn sok viel.... :9 2e keer lag dr 1tj dood op mn sok _O-
Dat heb je met de broek over de laars weer niet bedoel k maar even O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan