Leren pak voor sm

gemonde

MF veteraan
16 mei 2009
5.121
204
Gemonde
Hallo,
Ik ben rustig aan het kijken voor een pak voor op een sm.
Ik wil per se leer, zodat ik als ik zwaar mag eventueel over kan stappen op een supersport. Heeft iemand hier leuke tips qua pak.
Zelf heb ik zitten kijken naar Berik en Alpinestar. Maar zijn er nog andere leuke alternatieven?
Gr nick
 
Whaha, sorry, maar toen ik het las moest ik toch stiekem ergens anders aan denken;) ik dacht hij wil een leren pakkie voor het sm en;) haha, lol
 
Alpinestar heeft als enige, die ik dan ken, een speciaal SM pak. Is een 1-delig pak en ziet er nog best gaaf uit ook.. :Y


Ik zat/zit ook al een tijd rond te zoeken naar een goed sm pak maar kom elke keer weer bij alpinestars uit.
 
Arlen Ness heeft ook een SM pakkie!
SiniSalo ook, enkel niet meer te verkrijgen.

verder heeft Ten Kate Motoren in Nieuwleusen nog 3 A* S-Moto pakken hangen in de outlet.
(wel 3 keer een pak in maat 58)
 
Er zijn meerdere producten met de aanduiding SM :)

Citroën SM Sport Maseratie

citroen_sm_3_0l_automatic_sa_majeste_sports_maserati_92257818385442790.jpg
 
Waarom had ik voordat ik het topic zette al dit vermoede. Maar ik zal me eens verdiepen in die gimoto en arlen ness
 
Ik heb zelf ook een gimoto pak! Geen maatpak, omdat de gewone mij ook gewoon goed zat!
Lekker veel stretch, goede comfort, niet al te duur, ik heb een redlijk geventileerde, dus als jet wat kouder word is het ook echt koud!

Ik rij ook regelmatig op circuit, dan is het pak nog behoorlijk warm.

De kwaliteit is echt goed, ik ben er nu ongeveer 4/5 keer mee op mijn bek gegaan, er is niks stuk! Alleen wat krassen en schaafplekken. Snelheden varieerden vn 20-80 ongeveer
 
:') :N


Ik zou geen maatpak nemen iig. Een maatpak voor SM lijkt me niet fijn op een supersport (door een heel andere houding)

Dan heb je andersom toch ook het probleem, een standaard pak wat niet lekker zit op een sm.

Ik had hiervoor een standaard leren pak, eerste 2 ritjes zit die minder goed, daarna als gegoten. Gewoon kopen wat je mooi vind en denkt dat degelijk is, het vormt wel
 
Ik heb een Gimoto maatpak laten maken via Spunk supermoto.
Pak zit echt als gegoten en is super netjes afgewerk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan