Leuke Crosser gezocht

eric0641027

Rookie
25 apr 2015
2
0
Maastricht
ik ben op zoek naar een leuke crosser liefst 125cc maar mag natuurlijk ook altijd meer zijn. Alleen heb ik niet zo een groot budget tot mijn beschikking. Ik woon zelf in maastricht.
 
Laatst bewerkt:
ik ben op zoek naar een leuke crosser liefst 125cc maar mag natuurlijk ook altijd meer zijn. Alleen heb ik niet zo een groot budget tot mijn beschikking. Ik woon zelf in maastricht.

mai: eric9@live.nl
whatsapp: 0641027438

Wat is je budget. Je moet wel realistisch zijn. Onder de 1000 euro koop je over het algemeen alleen een brok ellende van een ander.
 
Dat ga je hier niet vinden. Wij rijden hier alleen op echt goed spul, dit is niet voor niks een motor-forum. Onder de 2000 euro vind je hier niks.
Lekker op Marktplaats kijken ja.

Succes. :W
 
Wat is je budget. Je moet wel realistisch zijn. Onder de 1000 euro koop je over het algemeen alleen een brok ellende van een ander.

Niet als je goud zoekt

Ik zelf heb een keer een oude yamaha yzf 250 cc gekocht voor 500 eu en daar heb ik jaren plezier van gehad :]


Dus ts ga eens goed opzoek ;)
 
Wat een reactie :N

Hier heeft ts toch niks aan :N

Hoezo niet? Ik zeg dat je onder de 1000 euro niet veel koopt. Hij geeft geen antwoord op mijn vraag wat zijn budget is. Daaruit concludeer ik dat dat dus onder de 1000 euro zal zijn. Helemaal omdat hij met een chineese pitbike rommel aan komt. Daar ga je hier op MF geen info oid over vinden.

Wellicht op het brommer forum.
 
Laatst bewerkt:
goh toen ik de titel las dacht ik dat een 18 jarig meisje
een leuke crosser zocht voor een date ofzo.
 
Kijk anders eens bij motorpromo, nieuwe pitbikes voor weinig geld, zijn wel chinezen, maar dat maakt voor jou toch niet uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan