leuke meiden op 25 kW

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Rossandri.. Is het nou niet eerlijk om ook een foto van jezelf te plaatsen?

Sandra staat er nu immers ook op... O-)
 
Sandra, hoe laat spreken we trouwens af? een uur of zeven, half acht??? Als je dat uitkomt!!! Moet dan toch achter de compu en woon nu bij mijn oom, dus kan niet de hele avond op msn!!! Dus kun je ff reageren of je dan kan!?!?!? *D
 
IMG_2009.JPG


Dit benne ikke!!! Die rechtse dan wel he!!! :)
 
Nou nou jij verslindt er ook aardig wat ;) Hihi gelukkig geen slijm maar bier, alhoewel ik geen bier lus en mannen die bier drinken stinken uit hun mond, maar dat moeten ze zelf weten.
Hoelaat vanavond weet ik niet. Moet namelijk ook nog curlen en geef nog hockeyles vanavond aan m'n pupillen, maar dat laatste gaat misschien niet door.

XXX
 
speel jij ook curling BGL??? misschien ben ik je dan wel een tegen gekomen, ik speel zelf curling in het oranje team... volgend jaar naar het WK!!! *D

@Rossandri, Skihut rules!!! echt super gaaf! leuk meezingen met cool down cafe onder het genot van een breezer!
 
speel jij ook curling BGL??? misschien ben ik je dan wel een tegen gekomen, ik speel zelf curling in het oranje team... volgend jaar naar het WK!!! *D
He dat wist ik nog niet van je! Dat is wel een superprestatie zeg! Ik kan het nog niet zo goed, ben nog aan het leren. Maar vind het enorm leuk en hoop later ook goed te worden.
@Rossandri, Skihut rules!!! echt super gaaf! leuk meezingen met cool down cafe onder het genot van een breezer!
:o

Dus jij drinkt géén bier, rijdt motor en drinkt ook nog 's breezer in plaats van stinkend bier?

Maar dat wist ik eigenlijk al ;)

Vanavond maar 's verder kennis maken met Rossandri. Lijkt me leuke kerel! En ziet er goed uit zeg :9~ Jummie jummie, geen wonder die mooie vrouwen bij 'm op de foto. Ben benieuwd naar de rest van z'n lichaam. (alleen jammer dat 'ie bier drinkt)

Nou, ik ga zo naar huis. Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
effe terugkrabbelen... ik drink alleen op stap bier... maar vrij weinig... en ben eigenlijk een sterke drank man, maar als ik dat ga drinken op stap, kan ik geen motor meer rijden, want dan zou ik elke week honderde euro's naar de kroeg mee moeten brengen... Vind zelf baileys, dropshot, breezers en boswandeling lekker... raketje is ook lekker... Bij onze kroeg hebben we een keer in de maand (ongeveer) een feestje en dan betaal je 12,50 en dan kan je drinken wat je wil... Dan is het bij mij alleen maar mixen... :g
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan