Leuke motorfoto plekkies

Parc Sandur, achter het huisje 😅
bee42445-b3e0-4cc0-ad72-809c7a885db9.jpg
 
Spottersplek polderbaan
Wilde ik ook even staan wat weekjes terug.
Mag niet een motor agent kwam eraan en zei aha betrapt.
Wilde daar even na laatste lange motor rit van het jaar voor de winterstalling even kijken naar opstijgende vliegtuigen.
Kreeg een bekeuring voor stil staan daar dat niet mocht omdat daar verderop een verbods bord was geplaatst en begreep van agent al wat jaren terug.
Elke spottersplek word verboden om vliegtuigen te kijken.
Maar het geluid etc mogen wij wel ervaren.
Afijn weer een ervaring rijker.
 
Kan je maatje je wel bijhouden op die vespa? _O-
met locals eerder andersom. Wij afgelopen zomer ook twee tegengekomen in Friuli Italie. Mannekes van een jaar of 16/17. In zwembroek, blote bast, met handdoek over de schouders. Op hun Aprilia scooters. Nou niet bij te houden die gasten. Die kennen iedere bocht op hun duimpje en rijden als malloten :]
 
Wilde ik ook even staan wat weekjes terug.
Mag niet een motor agent kwam eraan en zei aha betrapt.
Wilde daar even na laatste lange motor rit van het jaar voor de winterstalling even kijken naar opstijgende vliegtuigen.
Kreeg een bekeuring voor stil staan daar dat niet mocht omdat daar verderop een verbods bord was geplaatst en begreep van agent al wat jaren terug.
Elke spottersplek word verboden om vliegtuigen te kijken.
Maar het geluid etc mogen wij wel ervaren.
Afijn weer een ervaring rijker.
Bij de rotonde is een parkeerverbod, ga net voor de rotonde en na de parkeerplaats rechts, daar stond ik.
Screenshot_20231225_070028_Maps.jpg
 
Wel uitkijken voor vallend gesteente daar. Parkeren doe je bij voorkeur bij het restaurantje iets verder dan waar jij op de foto staat of hoger.
De keer dat ik daar was kreeg de SL cabrio voor mij een brok steen formaat kinderkopje xl op zijn motorkap.
Een fractie later had het heel anders af kunnen lopen.
Klopt van dat restaurant, maar daar was t mij te druk We zijn verder naar boven gereden Wat ook fijn is , dat t gedeelte naar t restaurant nu 1 richting is geworden. Je mag alleen naar boven vanaf de tunnel bij t meer. Onbegrijpelijk dat t ooit 2 richting was. Hoe dan ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan