Lid van een motorclub?

Nu rij ik meestal alleen... dit komt meerendeels doordat nog lang niet iedereen weet dat ik een motor heb... ;)
Geen erg eigenlijk kan ik nog wat wennen tegen de zomer, daartegen zullen ze het wel teweten gekomen zijn. :z
 
Ik heb een tijdje bij een motorclub gezeten, maar tijdens een toertocht stonden we vaker stil (peukie roeken, tanken, bakkie doen, weer tanken, peukie, etc. etc.)
misc.php
en daar ben ik toen maar mee gekapt.

Op motorvakanties rijd ik wel in een kleine groep van piloten die ik daar ter plekke leer kennen en voor de rest rij ik alleen.
 
Ik heb een tijdje bij een motorclub gezeten, maar tijdens een toertocht stonden we vaker stil (peukie roeken, tanken, bakkie doen, weer tanken, peukie, etc. etc.)

Bij onze club zitten van allerhande \'soorten\'. Ook van het soort wat Ryser beschrijft. Die doen een hele dag over een toertocht van 200 km. Weer anderen (oa. ikke) rijden zo\'n tochtje in 3 uur. 65 kph gemiddeld lijkt niet veel, maar op krappe binnenwegen moeten je er dan toch aardig aan trekken. Natuurlijk wordt de inwendige mens onderweg ook niet vergeten. Er is dus tijd om een uitsmijter of andere vette hap naar binnen te werken.

Je moet het maar net treffen. Maar dat is met iedere vereniging het geval. Ook feestavonden en kampeerweekenden zijn erg gezellig.
M\'n homepage staat naar de site van de club gelinkt.
 
vind je ? ik rij persoonlijk het liefst alleen -max met 2 - zo kan je tenminste je eigen tempo aanhouden.

Het rijden met een groepje van ongeveer 5 of 6 personen is gezelliger. Ook dan kun je best op elkaar ingesteld zijn qua snelheid en het nemen van plaspauzes.
 
neee hoor heb zat motorrijder in de buurt we hebben een eigen clubie!!! motorZOMBIË\'S the kneeCAPS groepje van 9 man best lachuuu
 
ff als aanvulling op mijn eerste reactie: eindelijk heeft die vriend van mij ook een motor gekocht; een Intruder 1400! Coole fiets, maakt ook erg veel herrie. Dat wordt weer lekker toeren straks... :]
 
Ben lid van de \'all Fazer club Nederland\'. Eens meerijden met een toertocht (in kleine groepjes gereden van een man of 6 maximaal), lekker kampeerweekend, een dagje op de beurs staan etc. Gezellig en altijd handig om bepaalde dingen na te kunnen vragen.

Verder ga ik natuurlijk vaak met Fastcruiser een stuk toeren. Ik heb gelukkig wel een hoop motorrijdende vrienden 8-)

Yep, dat zijn pas echte motor mannen en vrouwen.
Sorry wel een late reactie maar ben pas net M-F lid, ben zelf geen clubjes mens, rij elke dag woon werk verkeer.
 
VTR1000 F & SP club (zie ook voetnootje voor een link)
De maximale prestaties van de vterretjes zullen tijdens een toertocht niet zo gauw aangesproken worden, dat gaat gewoon moeilijk met een grote groep. Is wel gezellig en je ziet nog eens mensen die je anders niet zo gauw tegenkomt.
 
Zit bij de V-max club en het begint steeds gezelliger te worden , we rijden nu prakties iedere zondag een eindje met een zooitje maxxen en iedereen die mee wilt doen, en hier natuurlijk *D
 
Zit bij een gezellig cluppie in Zutphen... MC Bicyclette. Niet te groot, maar erg leuk! :}
 
Ik rijd ook meestal samen met mijn man, die ook een motor heeft. Maar soms is het nog gezelliger met een kluppie. Ik heb daarom me eigen kluppie opgericht, en als ik met een groep wil rijden dat doe ik gewoon een oproepje...wie gaat er mee..Of ik rij met een andere motorvriendenclub MVC(dat mag wel he??)mee. Het nadeel van het lid zijn van een toerclub is dat die meestal al voor een heel jaar de ritten klaar hebben staan...Het zal maar net vriezen, hagelen op pijpestelen regenen. Dan heb ik geen zin meer om te rijden. Op mijn club kunnen leden ook oproepjes doen om samen te rijden.Dus zo doen wij dat....
 
Terug
Bovenaan Onderaan