Limbocl@n (Rijders in Limburg deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sooo heeee deeltje twee, good bezig ,vandaag effuh met Snautse het suuje wakker gemaakt
lekker weertje en nie te druk .
Foto van de blaffer komt nog ,heb nog geen mooje in ut archief ,Groetuh uut Venlo, Tom
 
Sooo heeee deeltje twee, good bezig ,vandaag effuh met Snautse het suuje wakker gemaakt
lekker weertje en nie te druk .
Foto van de blaffer komt nog ,heb nog geen mooje in ut archief ,Groetuh uut Venlo, Tom


Je zult wel gemerkt hebben dat ik niet meer gebeld heb.. te druk met andere leuke dingen zeg maar O-)

Het verbaasde mij overigens dat het nog heel de middag droog is gebleven, maar zo te horen heb je je wel vermaakt.

:W
 
Hee megju, het was idd un sjoen stukske rieje ,volgende keer toch maar het pak aan en meigoan
met de pleisterfiets .Greetz Tom
 
Hee megju, het was idd un sjoen stukske rieje ,volgende keer toch maar het pak aan en meigoan
met de pleisterfiets .Greetz Tom

Mannetjes waren thuis...

Hoe gaat het met je rug?
Indien niet goed, ma, do of vrijdag?
 
Mooie bochtjes daar in de buurt van Nideggen })
Mooie foto, die eerste. Complimenten aan de fotograaf ;)

Wordt weer eens tijd om daar bochtjes te gaan rijden :]


O-) O-) O-) O-) O-) O-)

inderdaad de complimenten aan de fotograaf :Y })


psst eerste week van september..... ;) :9
 
Laatst bewerkt:
Om te beginnen even welkom aan Wess :W

Voor Limbo, CBR en de andere creatievelingen wil ik even zeggen dat jullie het even rustig aan moeten doen 8-)
Waarom kan ik nog niet zeggen maar laten we het erop houden dat er dingen in ontwikkeling zijn voor de mensen uit onze topics }) :+


rustig aan doen ....................... wat is dat ? :P


ben zelf veel bezig met t-shirts maken dus rustig aan doen ... :z :z :z :z en heb deze van me meisie gekregen ... dus 8-)
 
ivo_beegden_kawasaki_zxr.JPG
 
Hey ik voeg je zo heel even toe custom rf900r

Maar om te zeggen dat ik je kan helpen hier in het noorden met toeren ? :P

IK toer alleen in maastricht.. ( racen ... toeren )

Ik ken de stad maastricht beter dan dat ik tegelen of blerick ken zowat :P

En meisje ik heb je nog steeds niet gespot in venlo :P
 
Hey ik voeg je zo heel even toe custom rf900r

Maar om te zeggen dat ik je kan helpen hier in het noorden met toeren ? :P

IK toer alleen in maastricht.. ( racen ... toeren )

Ik ken de stad maastricht beter dan dat ik tegelen of blerick ken zowat :P

En meisje ik heb je nog steeds niet gespot in venlo :P

Dan moet je toch echt beter kijken, ik rij zowiezo elke dag 4 x die weg waar ik je ooit gespot heb! :Y
 
Pfff... ik heb me paar weken geleden al voorgesteld. Afgelopen weken even hier afwezig geweest mdat ik ging verhuizen van Groningen naar Maastricht, had hier nog geen internet en mn motor stond nog in Groningen. Maar goed, verhuizing is achter de rug, internet doet het en de motor staat in Maastricht. Al die weken heb ik me lopen verlekkeren aan de mooie weggetjes hier. En nu? (Even klagen hoor...)

Nu heb ik kennis gemaakt met de spanningsregelaar. Niet dat ik nu verstand heb van dat ding, het enige wat ik weet is dat iets wat zo klein is nooit zoveel kan kosten. Wel dus. Het apparaatje is dus kaduuk. Het fijne is dat er een Honda dealer bij mij om de hoek zit. Ook heb ik nog garantie op die motor, maar die garantie is gegeven door een zaak in Assen. Aaaaargh! Het schiet maar niet op he! Gaat waarschijnlijk weer dik een week duren voordat mn schatje gemaakt is. Nou, dan dus eindeloos rijden? Nee, dan begint precies mn studie...

Nu dus niet rijden, maar even motoGP kijken. Iemand wat opbeurende woorden?


Okay, uhm de zomer moet nog beginnen ??? _O- _O- :Y
 
Vandaag heerlijk wezen rijden, vanuit Brunssum naar Roermond, vandaar naar Weert, en weer terug naar Brunssum via Maaseik, Grevenbicht, Born, sittard en Geleen, dus al met al weer heerlijk genieten met/ op :]
 
Dan moet je toch echt beter kijken, ik rij zowiezo elke dag 4 x die weg waar ik je ooit gespot heb! :Y


Owk... daar woon ik zowat. Ik woon bij de PLUSMARKT
En dan aan de achterkant waar de vrachtauto doet lossen. Naast de rijschool DE BRUIN

En ik werk momenteel boven op de HEIDE..

Je kan zelfs nou nog langskomen dan zie ik je op de camera's voorbij schieten..
BIj die grote olie tankers.. Boven richting de grens..


Wrm rijd jij dan over die weg ? en rijd je er met motor..
 
*O* Drogi meld zich ook bij deel 2 *O*
full


@ Alle nieuwe Limbo-Cl@n-ners, hartelijk welkom :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan