LSL stuurdemper

Firedré

MF veteraan
24 jan 2003
5.678
0
Woerden
Heb hier via de zoekfunctie al het een en ander over gelezen,
De goedkoopste die ik kan vinden is bij Louis DE.

E219,- + 6,95,- verzendkosten.

Is dit compleet?
Lees vaak over een (dure) bevestigingset.

Plaatje, titaniumlook:
full
 
Bij Louis staan ook allerlei pdf files voor de specifieke merken/modellen motoren. Heb ff bij m'n eigen merk gekeken en om je twee vragen te beantwoorden:

1.het is compleet
2.Instalatie is appeltje eitje

Dus zoek ff het juiste pdf file op en je weet het!

Oja voor ik het vergeet;

Bij techline (www.tech-line.nl)in Barneveld kosten ze een tientje meer als in Duitsland. Voor alhet gedoe zou ik niet gaan winkelen in Duitslans voor €10,-- voordeel.
Als er eens iets is ben je het voordeel driedubbel kwijt aan porti en ander gezeur.
 
Ik heb een LSL, goed spul en hij komt met de bevestigings set voor het type motor waar je hem voor bestelt. Kortom, set is compleet, inclusief montage instructie.
 
Ik bestel hem ook bij Louis....echt een topzaak qua service.
Ik weet niet of je bij Tech-line als particulier terecht kan eigenlijk....
 
Bij techline (www.tech-line.nl)in Barneveld kosten ze een tientje meer als in Duitsland. Voor alhet gedoe zou ik niet gaan winkelen in Duitslans voor €10,-- voordeel.
Als er eens iets is ben je het voordeel driedubbel kwijt aan porti en ander gezeur.

HEY. barneveld. daar kom ik elke dag langs naar mijn werk. das mooi. ik wil ook wel zo'n LSL stuurdemper op mijn R6.

zijn die dingen qua kwaliteit en instelbaarheid een beetje vergelijkbaar met Ohlins en WP?
 
Heb net een mail teruggehad van tech-line,
voor dezelfde prijs kun je hem gewoon bij je dealer bestellen.

[update] is besteld. :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan