M.A.C. Zandvoort

Fab-ian

MF veteraan
11 jan 2005
2.100
0
Hoorn (Noord Holland)
Zijn er nog meer mensen dier die meedoen met de MAC op zandvoort?
Moet eigenlijk wel aangezien ik elke keer weer een paar M-F'ers zie :+

Ik ben vorige keer (9 april) voor het eerst geweest!
Vond het erg leuk om te doen!

Vandaag (23 april) weer gereden! Helaas in de regen maar ondanks dat was het nog goed te doen! :]



:W
full
 
Laatst bewerkt:
ik ben gister voor het eerst wezen :]
jammer dat het een beetje in het water viel maar daar doe je niks aan.

vraag me af hoe het met die jongen is die werd afgevoerd?
horden dat ie twee gebroken armen had.

wens em veel beterschap iig
 
ik ben gister voor het eerst wezen :]
jammer dat het een beetje in het water viel maar daar doe je niks aan.

vraag me af hoe het met die jongen is die werd afgevoerd?
horden dat ie twee gebroken armen had.

wens em veel beterschap iig

Ik hoorde juist weer wat over een gebroken sleutelbeen?

Hoop dat het goed gaat idd :)
 
op zich wel leuk een macz topic, jammer dat er wat weinig respons is, misschien is de rest meer rijder dan forummer 8-)
mijn verhaal; stond op post 5, vertrokken uit noord holland met prachtig weer, reed ik zo de koude in op de zeeweg. eenmaal op post was de eerste gedachte dat de eerste groep behoorlijk veel geluk heeft gehad met het nog droge weer totdat dan de eerste druppels vielen en de melding kwam van de gevallen rijder.
gevoelsmatig inderdaad vreselijk lang moeten wachten en ondertussen een mooi zicht op de achterkant van de pitsstraat waar iedereen binnenkwam, regenpakje aantrok en hem vervolgens smeerde. gelukkig bleef een redelijke groep nog aanwezig want anders hadden de posten niet eens bemand/bevrouwd kunnen worden, voor zover de club gedachte.
zelf in de laatste groep gereden en hoewel de baan hier en daar goed droog was was hij ook in vooral de snellere bochten nog goed vochtig tot nat. toch nog een nette 2:41 kunnen rijden (inrijden met marshal was 3:41).
gevoelsmatig ook lekker gereden dus al met al blij dat is was gebleven en alsnog heb kunnen rijden.
helaas nog geen regenfoto's dus eentje van 9/4

MACZ20080409073_Small.jpg


ps ik rijd met gps die een tracklog heeft, kan ik thuis op de computer zo bekijken wat mijn snelheid was op any plek van het circuit.
 
Laatst bewerkt:
op zich wel leuk een macz topic, jammer dat er wat weinig respons is, misschien is de rest meer rijder dan forummer 8-)
mijn verhaal; stond op post 5, vertrokken uit noord holland met prachtig weer, reed ik zo de koude in op de zeeweg. eenmaal op post was de eerste gedachte dat de eerste groep behoorlijk veel geluk heeft gehad met het nog droge weer totdat dan de eerste druppels vielen en de melding kwam van de gevallen rijder.
gevoelsmatig inderdaad vreselijk lang moeten wachten en ondertussen een mooi zicht op de achterkant van de pitsstraat waar iedereen binnenkwam, regenpakje aantrok en hem vervolgens smeerde. gelukkig bleef een redelijke groep nog aanwezig want anders hadden de posten niet eens bemand/bevrouwd kunnen worden, voor zover de club gedachte.
zelf in de laatste groep gereden en hoewel de baan hier en daar goed droog was was hij ook in vooral de snellere bochten nog goed vochtig tot nat. toch nog een nette 2:41 kunnen rijden (inrijden met marshal was 3:41).
gevoelsmatig ook lekker gereden dus al met al blij dat is was gebleven en alsnog heb kunnen rijden.
helaas nog geen regenfoto's dus eentje van 9/4

[afbeelding]

ps ik rijd met gps die een tracklog heeft, kan ik thuis op de computer zo bekijken wat mijn snelheid was op any plek van het circuit.

volgende keer rijd ik achter jouw dus :P

wel makelijk trouwens ;)
 
Beetje jammer van de natte baan ja.. was mijn 1e keer op zandvoort, al wel eerder op assen gereden maar volgende keer op een droge baan moet het toch een stuk lekkerder gaan na mijn rustige verkenning van gister :P
 
Beetje jammer van de natte baan ja.. was mijn 1e keer op zandvoort, al wel eerder op assen gereden maar volgende keer op een droge baan moet het toch een stuk lekkerder gaan na mijn rustige verkenning van gister :P

27 mei gaan we er weer voor! :]

dan gaan we weer ff lekekr knallen 8-)
 
voor mij nog geen gekke dingen.. 8 mei circuit dagje op Zandvoort en 13 mei 2e dagje daar...
Tijd geleden op Assen gereden, kwam daar op een top van +/- 250 denk ik.. wat zijn eigenlijk de topsnelheden die daar gehaald worden door de echte mannen?!

Zelf wordt het voor mij de 1e keer dat ik op zandvoort ga knallen.. is dat sneller of trager dan Assen?! Ben benieuwd :)
 
Danieller1 en ik rijden er nu ook sinds het begin van dit seizoen en hebben ivm de regen afgelopen keer nog maar 1 x gereden.
Wij hebben hierdoor wel de smaak te pakken -O- gaat dus weer een hoop geld
kosten :+
Volgende keer zijn wij dus zeker weer aanwezig en om het wachten op de mac wat aangenamer te maken doen we 8 mei een circuitdagje van msl *O*
full
 
WB rijdt ook zo nu en dan in de weg op Zandvoort. :Y

Zandvoort150907.jpg


Ik was er de eerste keer wel, maar de tweede keer (gelukkig :+ ) niet.
De rest alle dagen alvast een vrije middag van het werk genomen, want anders zijn we vanuit Rotterdam niet op tijd met inchecken. ;)
 
galerij aanklikken en dan komen de linken naar diverse dagen en clubs vanzelf.
tenminste hier wel.
Ik moet toegeven dat de gallery erg traag opstart. Voorheen werd die geladen terwijl je de pagina aanklikte maar nu gaat ie hem helemaal buiten het zicht van de bezoeker laden en dan pas in beeld tonen. ..
Ik ben (nog niet) handig genoeg om dit op te lossen. -O-
Misschien maar even een tekstje laten zien met "moment geduld, de foto's worden geladen" o.i.d.

Foto's van gisteren staan nog niet online, wordt waarschijnlijk ergens tegen het einde van de week.
 
Laatst bewerkt:
Was het nat en koud, of lekker droog?
WB bleef maar thuis, moet ook 160 km rijden voor 20 min op het circuit.
En motormaatje was ook nog eens op vakantie. O-)

Wel jammer van de nieuwe geluidseisen, na 19.00 niet meer de baan op. |(
 
Laatst bewerkt:
Was het nat en koud, of lekker droog?
WB bleef maar thuis, moet ook 160 km rijden voor 20 min op het circuit.
En motormaatje was ook nog eens op vakantie. O-)

Wel jammer van de nieuwe geluidseisen, na 19.00 niet meer de baan op. |(
Was droog en redelijke temperatuur (stond zonder jas langs de baan)
er waren maar twee groepen (en een beginners groepje als derde) dus iedereen kon lekker lang rijden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan