M-F ers in de Achterhoek (wellicht zelfs ZX-12R) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op donderdag 12 juni 2003 21:49 schreef Ninja ZX-12R het volgende:Beschrijving....

Daar kun je zwaaien.



Politie-assistentie vragen is een goed idee. Ergens in Zeeland graag.

Erm... misschien is zo'n gedetailleerde beschrijving niet echt handig ivm het dievengilde :X
Maar ik zal de volgende keer ff op de claxon rammen ;)

btw. in die bocht heeft Moosman vorig jaar de sloot verkend ;)
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 12 juni 2003 22:52 schreef Johan het volgende:btw. in die bocht heeft Moosman vorig jaar de sloot verkend ;)

Maare was dat niet met het koekblik??? :? Of hebben mijn bronnen dit nu verkeerd??

Enne haal ook die minder gedetaillerde beschrijving in je quote nog ff weg Johan. Zo is ie nog te traceren... En er zijn er idd wel meer die een grijze ZX-12 :9~ vinden... d8 ik zo :(

Aan de andere kant, te traceren zal iedereen wel zijn.. Dus voor de #$@%&^&$% die wrs ook hier wel kijken :r : de mijne staat daar ook in de buurt met 220 erop!!! Volts welteverstaan...
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 13 juni 2003 11:10 schreef DjoeZty het volgende:de mijne staat daar ook in de buurt met 220 erop!!! Volts welteverstaan...

De mijne staat met 2 erbij. Honden welteverstaan... (en het zijn geen Jack Russels).
 
@ Ninja ZX-12 R: Net die groene Ninja nog voorbij zien razen rijden en toeteren?

Dat was ik dus, weer lekker ge- :]
 
Op vrijdag 13 juni 2003 11:10 schreef DjoeZty het volgende:Maare was dat niet met het koekblik??? :? Of hebben mijn bronnen dit nu verkeerd??

Jouw bronnen zijn verkeerd ;)
 
Enne.. bedankt Johan. Je weet het nu te vinden. Mocht je tussen de ritten door een bakkie willen doen... je bent welkom.
 
Gaat er morgen (zondag dus) nog iemand een rondje achterhoek doen? Of wellicht ff naar Route 67? Ik heb wel zin in een ritje....

:]
 
Zondag!!!!! dan zit ik in Raalte, moeten maar een keer een ritje organiseren door de achterhoek!
 
Zondag!!!!! dan zit ik in Raalte, moeten maar een keer een ritje organiseren door de achterhoek!

Nou mensen, dan maak je morgen met z'n allen een toertocht die uitkomt in Raalte! Heb je een doel om heen te rijden, en wordt het nog gezellig ook...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan