M-F rules

Kunnen we niet een java chat openen op www.motor-forum/chat/

ik heb er nog wel een liggen en die mag je wel hebben.
Als ie tenminste van mij naar jullie kan worden geexporteerd.

@ the crew. Mail me maar als je hem nodig hebt.
 
Wat doe je dan nog hier? :?

Tis wel erg makkelijk om te roepen dat het een kutsite is en er een :r achteraan te typen. Maar onderbouw dat dan tenminste met een reden en wat er volgens jouw anders zou moeten. :Z
LOL :)

Zie mijn signature i.c.m. met mijn post :+

(Ben trouwens wel benieuwd wat je in eerste instantie had getypt :) )
 
Laatst bewerkt:
LOL :)

Zie mijn signature i.c.m. met mijn post :+

(Ben trouwens wel benieuwd wat je in eerste instantie had getypt :) )
Ouch. :o

En ik loop er met open ogen in. |(

Ik had in eerste instantie alleen het eerste regeltje getypt, maar vond achteraf dat dat wel erg kort door de bocht was. ;)
 
Op donderdag 09 oktober 2003 08:08 schreef Orpheus het volgende:Ouch. :o

En ik loop er met open ogen in. |(
Hij was ook wel erg 'moeilijk' te spotten ;) Maar je denkt toch niet dat ik in meer dan 700 topics heb gepost terwijl ik het een kutsite vind hè? Heb het hier reuze naar mijn zin, ga zo door :)
 
Hij was ook wel erg 'moeilijk' te spotten ;) Maar je denkt toch niet dat ik in meer dan 700 topics heb gepost terwijl ik het een kutsite vind hè? Heb het hier reuze naar mijn zin, ga zo door :)
Tja.... Ehmmm.... Nou....

Laten we het er maar op houden dat het nog erg vroeg was en ik pas aan mijn eerste bakkie koffie bezig was. :z
 
Tja.... Ehmmm.... Nou....

Laten we het er maar op houden dat het nog erg vroeg was en ik pas aan mijn eerste bakkie koffie bezig was. :z

Toch is dit een heel voor de hand liggende reactie. In dit medium mis je er vaak een gezichtsuitdrukking bij die er voor zorgen dat je een opmerking beter kunt plaatsen.
Ik ben het eens met de topic starter...helemaal top. :}
 
LOL :)

Zie mijn signature i.c.m. met mijn post :+

(Ben trouwens wel benieuwd wat je in eerste instantie had getypt :) )

Wordt nog leuk als je over een paar maanden je sig. wijzigt omdat je weer een leuke quote vindt. De mensen die vervolgens dit dan tot oma-status verworden topic opduiken in de oude MF doos vinden je vast heel aardig....

zomaar een tipje... :)
 
Tja.... Ehmmm.... Nou....

Laten we het er maar op houden dat het nog erg vroeg was en ik pas aan mijn eerste bakkie koffie bezig was. :z

het was al zo'n lekker serieus topic en dan ga jij nog ff door met zo'n lekker serieus antwoord.....

volgende keer dient Orph met zijn andere been uit bed te stappen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan