maak dit mee

Huh, wegrijden in plaats van afstappen? WTF, was je soms bang in het donker :?

Sorry, hoor. Maar ik zou dus direct naast haar raampje gestaan hebben en even vriendelijk gevraagd hebben wat hier nu de bedoeling van is |(
Moet niet gekker worden lijt me.

kheb het toch gezegd kon me niet direkt op kant zetten en hem voor het rode licht laten staan op de pikkel en dat ze er dan nog eens tegen rijdt ligtr ie wel op de grond.
 
kon een automaat zijn maar vond wel al heel raar dat die zeeeeer dicht achter me stilstond eerst. en ook toen ik achter me keek bleef die vrouw gewoon voor zich staren alsof er niets gebeurd was. zelf geen verontschuldigde blik of geen handje van oeps sorry.



niets
 
Ik zou afstappen, motor een beetje aan de kant parkeren en haar als de sodemieter uit de auto getrokken hebben :+
Nee, maar ik zou haar zeker wel even aanspreken over waarom of hoe het kan dat ze op mijn achterwiel zit. Je hebt er sufk*tten tussen zitten zeg.
 
Je had ook even flink het gas open kunnen trekken en haar een dosis openpijpgeluid kunnen geven.....

Maar zo'n blik van...er is niets aan de hand...ja dat hebben ze wel vaker... ach...bij het volgende stoplicht rij je haar even voorbij en trap je dr spiegel eraf....om haar vervolgens aan te kijken...en te zwaaien... en bij gezeur " Hoezo...jij reed toch ook niet tegen mij aan? "
 
kheb het toch gezegd kon me niet direkt op kant zetten en hem voor het rode licht laten staan op de pikkel en dat ze er dan nog eens tegen rijdt ligtr ie wel op de grond.

Dat is dan nog vervelender voor haar, maar voor mij geen reden om niet af te stappen. De schade verhalen we dan wel weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan