maat motorkledij

kawassssaki

MF'er
30 mei 2011
115
0
Na de zoekfunctie gebruikt te hebben, kwam ik niet tot het antwoord dat ik zocht. Ik wil namelijk online motorkledij aanschaffen, maar ik vermoed uit de topics dat ik gelezen heb, dat ik ongeveer maat 46 zou moeten hebben? Dit zou een richtlijn moeten zijn zodat ik niet voor niets naar de koper rijd.

Ik ben 1 meter 65 en weeg 63.
 
Ik zal je nu al vast het antwoord geven wat je veel gaat krijgen hier.

Er is altijd een risico aan online kopen, ieder merk zit anders en ieder merk heeft ook zijn eigen maat. Je zult dus toch echt eerst naar een winkel moeten om te kijken of je de pasvorm uberhaupt wel fijn vind.
Zo kreeg ik berik niet aan elkaar geritst en alpinestars kreeg ik mijn kuiten niet in maar dainese zat dan wel weer goed.
Oh, en de opmerking die je ook zult krijgen is als je dan toch in een winkel bent en je krijgt veel service is het lomp om dat voor een paar centen toch online te kopen. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. ;)
 
Je kan beter gewoon gaan passen.

En aan je naam zie ik dat je kawasaki-fan bent... Als je, net als ik, kleding wilt hebben van Kawasaki, moet je rekening houden met het feit dat die maten die zij hebben staan helemaal nergens op slaan. ;]
 
Na de zoekfunctie gebruikt te hebben, kwam ik niet tot het antwoord dat ik zocht. Ik wil namelijk online motorkledij aanschaffen, maar ik vermoed uit de topics dat ik gelezen heb, dat ik ongeveer maat 46 zou moeten hebben? Dit zou een richtlijn moeten zijn zodat ik niet voor niets naar de koper rijd.

Ik ben 1 meter 65 en weeg 63.

Maat 46 is een confectiemaat... het is inderdaad een richtlijn. Niets meer, niets minder.
Om zeker te zijn of iets goed past moet je dus in feite altijd fysiek passen...
 
Laatst bewerkt:
passen ,passen en nog eens passen ,
mij zat revi,t 54 boven goed en benen te los ,a* maat 52 paste perfect , dainese in deze maat veels te strak.

dus pin je niet vast op 1 maat
 
Terug
Bovenaan Onderaan