MAC Endurance op 15 september

Ik heb me een week of drie terug reeds ingeschreven, maar tot op vandaag nog niets gehoord, afgezien van de bevestigingsmail. Ik wil graag snel betalen om verzekerd van deelname te zijn. Ik wacht dus nog op de beloofde acceptgiro.

Hebben de andere inschrijvers reeds iets gehoord / betaald?
 
Ik heb me een week of drie terug reeds ingeschreven, maar tot op vandaag nog niets gehoord, afgezien van de bevestigingsmail. Ik wil graag snel betalen om verzekerd van deelname te zijn. Ik wacht dus nog op de beloofde acceptgiro.

Hebben de andere inschrijvers reeds iets gehoord / betaald?
nee |(
 
Het wordt vrijwel zeker de grote baan (GP) en er kunnen daardoor meer teams meedoen. Wel in de gaten houden dat je (anders dan met de normale ZAC) vantevoren moet betalen.
Heeft voordeel dat je geen lange rij bij de inschrijving meer hebt want inschrijven gaat snel. Nadeel is dat je ook hebt betaald als het regent (MAC kan niet de risico's lopen als de DNRT).

Grootste nadeel is dat als je betaling niet op tijd binnen is (contant voor 9 september) je niet rijden kan, en ik denk dat er nog wel wat mensen rekenen op terplekke inschrijven. Helaas.

Voorlopig schema betekent rond 9u30 inschrijven, 10u30 trainen en om 13u00 de Le Mans start. Precies schema volgt nog.
 
is de pole positie voor snelste tijd of voor 1e inschrijver??
heb dat al n keer gehad goed getraind en toch achterin gestart??
en denk dat regen bande niet is toegestaan???toch..
 
Terug
Bovenaan Onderaan