Mail massaal naar 3VO!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.687
1.961
Mail svp allemaal naar 3VO deze onderstaande tekst(of je eigen hersenspinsels) als mail of brief , de Heer Woudenberg moet maar weer eens voelen wat het gewone puliek van hem vindt!

zie www.3VO voor mailadres!!

We kunnen ons niet zomaar van alles aan laten leunen, uiteindelijk gaf dhr Verlinde ook toe fou te zijn geweest


KOM OP EN DOE MEE




Goedemorgen, Ik las een stuk in de LeeuwarderCourant waarin dhr Woudenberg zijn visie op motorrijden tentoon spreid.

Graag verneem ik van uw organisatie of dhr Woudenberg hier spreekt op persoonlijke titel of dit doet als vertegenwoordiger van uw organisatie.

Is dit laatste het geval dan verzoek ik u vriendelijk om een deugdelijke onderbouwing van deze stelling, heeft u deze niet dan zou ik het artikel graag gerectificeerd zien in een volgende vrijdag editie van de LC.

Ik mag van een professionele organisatie als 3V0 verwachten dat uw medewerkers een 1-duidig beleid uitdragen dat tot stand gekomen is na grondig onderzoek, want losse meningen en stemming makende visies zijn ongewenst en vertroebelen de discussie.

Graag ga ik met u, als rechtgeaard motorrijder en automobilist de discussie aan, echter wel op basis van feiten en niet gefundeerd op persoonlijke aannames of vooroordelen.

Hoogachtend,

Bredebeier(hier wel je echte naam plaatsen natuurlijk) ;)
 
Laatst bewerkt:
Hij werkt toch niet meer voor 3VO?

edit: toch wel

Van motorfreaks.nl
Bert Woudenberg kwam op 13 december 2001 als woordvoerder van de stichting 3VO in opspraak, nadat hij in een uitzending van Peter R. de Vries werd ontmaskerd als notoire hardrijder. Woudenberg, die in functie juist altijd de vloer aanveegde met hardrijders, was door een onopvallende camera-auto betrapt op een arsenaal aan verkeersovertredingen: in de bebouwde kom 65 km in plaats van 50, bij wegwerkzaamheden 126 waar 90 mocht, weer even later 131 bij een toegestaan maximum van 100 en, als klap op de vuurpijl, 142 km/u waar 70 was voorgeschreven.

Naar aanleiding van die uitzending werd Woudenberg op 28 december van dat jaar door 3VO uit zijn functie als woordvoerder gezet, maar kreeg binnen de organisatie wel een andere functie toebedeeld.

Net als de MAG zijn ook wij over het stemmingmakende artikel in de Leeuwarder Courant met stomheid geslagen. Mocht ook jij die mening zijn toegedaan, schroom vooral niet je e-mail naar VVN of de Leeuwarder Courant te sturen als blijk van ongenoegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat het een slim idee is om te mailen naar 3VO.

Straks gaan ze denken dat er écht iemand is in Nederland die ze nog serieus neemt......
 
Volgens de discussie op Motorfreaks werkt dhr Woudenberg inderdaad niet meer bij 3VO/VVN, hij is er in 2002 ontslagen... Heeft dus niet zoveel zin!

Edit: Zelf ook de fout gemaakt om eerst te gaan mailen, en dan pas verder te lezen... O-)
 
Laatst bewerkt:
Volgens de discussie op Motorfreaks werkt dhr Woudenberg inderdaad niet meer bij 3VO/VVN, hij is er in 2002 ontslagen... Heeft dus niet zoveel zin!

Edit: Zelf ook de fout gemaakt om eerst te gaan mailen, en dan pas verder te lezen... O-)
Waar lees je dat dan?
 
Naar aanleiding van die uitzending werd Woudenberg op 28 december van dat jaar door 3VO uit zijn functie als woordvoerder gezet, maar kreeg binnen de organisatie wel een andere functie toebedeeld

werkt er waarschijnlijk nog wel dus ....

[me="Ted"]heeft geen bezwaar als iemand dat artikel leest en uit eigen beweging daarop reageert, maar zo'n oproep met dan ook nog eens een standaard brief :?[/me] :? :?

Daarmee haal je de echte briefschrijvers onderuit, omdat nu ALLE brieven gelijk het grote ronde archief ingaan (zou ik wel doen, bij tig dezelfde brieven)
 
Laatst bewerkt:
Bert Woudenberg is bij 3VO ontslagen als woordvoerder nadat hij in het najaar van 2001 was betrapt op te hard rijden en daarvoor vervolgens allerlei waanzinnige excuses had.
Woordvoerder 3VO wegpiraat

AMSTERDAM - Bert Woudenberg, woordvoerder van de Verenigde Verkeersveiligheids Organisatie 3VO, is door Peter R. de Vries betrapt op veel te hard rijden. In het SBS 6-programma is vanavond (13-12-2001) te zien hoe Woudenberg de maximumsnelheid herhaaldelijk overschrijdt. Ook snelheidscontroleurs werden gesnapt op racen.

Betrapt

Met 156 kilometer per uur waar je 120 mag, tot twee keer toe door rood rijden en met zeer hoge snelheden langs wegwerkzaamheden scheuren. Foei, foei en nog eens foei! De meest notoire Nederlandse wegpiraat zou zich er niet voor hoeven te schamen, ware het niet dat de snelheidsduivels die deze verkeersovertredingen begingen, de snelheidscontroleurs zelf zijn. Na het 'flitsen', onderweg naar het politiebureau, op heterdaad betrapt...

Ze werden 'geschaduwd' door SBS-misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die er vanavond in zijn uitzending uitgebreid bij stil zal staan. Het onweerlegbare beeldverslag van die 'achtervolgingen' is ronduit onthutsend: de controleurs blijken snelheidsmaniakken van de ergste soort!

Gewapend met snelheidsmeter en tv-camera volgden de programmamakers de 'flitsende flikken'. Slechts een greep uit de overtredingen: op de N203 bij Krommenie wordt, nadat tot twee keer toe een rood licht is genegeerd (boete: Hlf. 180), 103 km gereden in plaats van de voorgeschreven 70, korte tijd later wordt 120 km/u gemeten op een plek waar de limiet 100 is. Op de A2 bij Utrecht wordt een andere politiewagen geklokt met 124 in de '100 km zone', op de A15 wordt diezelfde maximumsnelheid met een royale 40 km overschreden.

Allemaal overtredingen waar de gewone burger boetes van honderden guldens voor moet betalen, maar kennelijk bepalen de snelheidscontroleurs hun eigen regels. Helemaal bont maakt een 'flitser' het op de A4: na gedane controlearbeid passeert hij het punt waar zojuist nog zijn eigen camera stond met 156 km/u, terwijl je ook hier uiteraard niet harder dan 120 mag. Korte tijd later, op de A9, zien we dezelfde wagen steeds keurig afremmen voor de vaste radarkasten.

Je zou denken dat bij zoveel verkeersonveiligheid de organisatie 3VO wel het schuim op de lippen moet krijgen... Dat is ook zo, zij het om een andere reden. Ook Bert Woudenberg, woordvoerder van 3VO, werd door De Vries gevolgd en daarbij betrapt op diverse grove verkeersovertredingen: in de bebouwde kom 65 km in plaats van 50, bij wegwerkzaamheden 126 als 90 mag, weer even later 131 bij een toegestaan maximum van 100 en, als klap op de vuurpijl, 142 km/u als 70 is voorgeschreven. Bij aanhouding door de politie zou onmiddellijk Woudenbergs rijbewijs worden ingevorderd, naast een boete van Hlf. 1060.

Het verweer van 'Meneer Veilig Verkeer'? ,,Ik voelde me bedreigd door de achtervolgers, ze hebben me de stuipen op het lijf gejaagd. Zo werd op diverse momenten hinderlijk dicht achter mij gereden en werd ik met hoge snelheid genaderd", laat Woudenberg weten. Hij heeft dan ook, twee dagen na de 'achtervolging', aangifte gedaan bij de politie. "Je weet het nooit, na 11 september."

'Snelheids-'officier van justitie mr. Koos Spee zegt over het rijgedrag van 'zijn' politiemensen: "Dit kan niet! Door rood licht rijden is helemaal belachelijk, maar te hard rijden mag natuurlijk ook nooit. Ik ga met de betrokkenen een pittig gesprek voeren, want deze mentaliteit past niet bij een politieagent."

Over het wangedrag van Woudenberg zegt Spee, met gefronste wenkbrauwen: "Dit is zorgelijk." Ook de officier werd door de cameraploeg gevolgd, maar hij bleek zich wel bewust van zijn voorbeeldfunctie: Spee beging niet ��n overtreding.

Bron: Peter R. de Vries
Bron: De Telegraaf On-line

Tja, en dan beweren dat motorrijden gevaarlijk is??? Hooguit net zo gevaarlijk als de bestuurder die erop zit. Dat zou Woudenberg op basis van zijn eigen gedrag toch moeten weten.
 
Laatst bewerkt:
Ehm, weer een leesfoutje... Hij is uit zijn functie ontslagen, heeft dus een ander dikbetaald stoeltje gekregen bij deze organisatie. Mailtje was dus, zo het zich laat aanzien, alleszins terecht. Ben wel benieuwd wat er voor reactie op komt 8-)
 
Kweenie hoor... Nergens in het betreffende stuk beweert Bertje een officieel 3VO/VVN-standpunt te vertegenwoordigen... Dit is een zogeheten opinie-artikel waarin hij naar mijn idee alleen zijn persoonlijke mening verkondigt :W
 
Kweenie hoor... Nergens in het betreffende stuk beweert Bertje een officieel 3VO/VVN-standpunt te vertegenwoordigen... Dit is een zogeheten opinie-artikel waarin hij naar mijn idee alleen zijn persoonlijke mening verkondigt :W

die zogenaamde persoonlijke meningen zijn het gevaarlijkst. die manipuleren wel het volk, maar als het erop aankomt trekt iedereen zijn verantwoordelijkheid ervan af als er commentaar is.

kortom, met dergelijke "persoonlijke ideeen" bereikt 3VO/VVN precies wat ze willen bereiken zonder dat ze er verantwoording over af hoeven te leggen.


(en als je denkt dat VVN hier niet achter zit, maar dat het echt een eenmans aktie van Bert is.... probeer ook maar eens een dergelijk artikel gepubliceerd te krijgen. een normale burger komt niet verder dan een door de redactie ingekorte ingezonden brief)
 
Waar maakt iedereen zich nou zo druk over?
Het is net alsof er iets belangrijks is gezegd door iemand van een organisatie die er iets toe doet.
3VO, of onder welke naam ze nu weer genoemd willen worden, kraamt al jaren de meest baarlijke nonsens uit. Het feit dat ze iemand als bolle Bertje als woordvoerder hadden zegt toch wel genoeg?

Kappen nou en weer terug naar de gebruikelijke onzin op dit forum.......
 
Waar maakt iedereen zich nou zo druk over?
Het is net alsof er iets belangrijks is gezegd door iemand van een organisatie die er iets toe doet.
3VO, of onder welke naam ze nu weer genoemd willen worden, kraamt al jaren de meest baarlijke nonsens uit. Het feit dat ze iemand als bolle Bertje als woordvoerder hadden zegt toch wel genoeg?

Kappen nou en weer terug naar de gebruikelijke onzin op dit forum.......





Pcies, een groot deel van wat er gezegd is valt niet eens te ontkennen en ligt helemaal aan de motorrijders zelf ook nog eens.

Het grote aantal aanrijdingen met motoren bv, sorry, maar als de gemiddelde motorrijder een paar honderd euro zou stoppen in een stukje opleiding ipv dure motoren zou hij weten (en kunnen onderkennen cq herkennen) waar de risico's liggen bv en zo een stuk minder vatbaar zin voor een aanrijding.

Dat de manier waarop dit nu gebruikt word zwaar onder de maat is... daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
 
is 3VO onderdeel van de overheid :?


Of is die beloning ook al overgeslagen naar verenigingen en bedrijfsleven enz.. ;)

Zeg onder welke steen heb jij de laatste tijd gezeten ? Die ziekte is idd al overgeslagen naar andere bedrijfstakken en zeker ook non profit organisaties. De harttichting is al in opspraak geweest i.v.m. het salaris van de directeur en bij 3VO/VVN zal het wel niet anders zijn. Anders hadden ze Woudenberg wel op staande voet ontslagen.
Ook bij andere non profit organisaties verdienen de bestuurders belachelijk veel geld

Op een of andere manier heb ik een bloedhekel aan belangenbehartigers en goede doelen directeuren, die het voor de poen doen en niet uit idealistische motieven ?

1 x raden door wie VVN gesubsidieerd wordt. Gekregen geld kan je nu eenmaal makkelijker over de balk gooien als geld waar je hard voor hebt moeten werken.
 
is 3VO onderdeel van de overheid :?


Of is die beloning ook al overgeslagen naar verenigingen en bedrijfsleven enz.. ;)

Wie denk je waar de subsidies vandaan komen? en wiens brood men eet,diens woord men spreekt *D

Maar als jullie het niet boeiend vinden,mij best, ik heb er wel een e-mail aan gewaagd,die vent moet gewoon gewipt worden,,t is een enorme regent die maar blijft kleven aan het sofa-fluweel, ik zeg OPROTTEN met die drol................. 8-)
 
Laatst bewerkt:
HEb nog geen reactie uit Alphen,Berggtt ligt zeker in bed met Ernie 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan