Motorrijden ontmoedigen?

Op 1 puntje moet ik 'm toch gelijk geven.....Het zou verboden moeten zijn om zonder beschermende kleding op je motor te stappen..
 
Die Woudenberg was al niet echt geloofwaardig maar nu al helemaal niet meer.
 
wat een slap gelul zeg,dat hele artikel
kan iemand mij het nut vertellen om een kleine auto,met volgens woudenberg meer inzittenden te vergelijken met een motor?
ik zie in de file veel grote wagens,met maar 1 persoon erin,en nog wel met een sjagerijnig smoelwerk waar je niet vrolijk van wordt.
ikzelf sta ook veel in de file,met een nog veel grotere wagen,een meter of 14 lang bij 4 meter hoog,maar wel met een glimlach want alles wordt betaald door mn baas
motorrijders krijgen van mij de ruimte,en die lachen ook

het enige wat volgens mij aan het hele artikel klopt is dat beschermende kleding aangemoedigd danwel verplicht moet worden

rijvaardigheidstrainingen ben ik ook niet op tegen,heb ik zelf al twee keer vrijwillig gedaan en daar nog lol aan beleeft ook(of mag dat soms niet meneer woudenberg |( )

APK voor motoren,mmh,gevoelig onderwerp,aangezien mn motor zowel hobbie als momenteel vervoer naar mn werk is zorg ik ervoor dat mn motor in topconditie is,dus die APK heb ik eigenlijk niet zo nodig
 
Ach, elke sukkel mag zijn mening hebben, toch? Mijn 86 jarige moeder deelt zijn mening en daarom vind ik hem wel schattig. Serieus nemen hoeven we dit toch niet? Alleen al die opmerking dat er in een kleine auto meestal meer mensen zitten. Er zit in Nederland gemiddeld 1,1 persoon in een auto. Dat kan dus met een motor ook nog wel. Het hele verhaal komt niet uit boven verjaardagspraat.
 
Opzich wel grappig dat hij zichzelf in zijn eigen artikel weer tegen spreekt.
In het begin zegt hij dat het motorrijden weer opleeft en de verkopen weer toe nemen en een stukje verder op zegt hij weer het tegen overgestelde. :?
Ik snap het niet meer :?
 
die Bert heeft het over kleine auto's in de file en dat die altijd meerdere inzittende hebben.
1 als er een auto is in de file dan is dit voor 99% van de gevallen met 1, hoog uit 2, personen.
2 hoeveel % van de file lengte is voor rekening van de kleine auto. 10% ???. en dan nog alleen met de bestuurder
veel al zijn het middeklasse grote die het grootste aandeel hebben en dan nog met alleen de bestuurder.

kijk maar eens goed als je rustig door de file heen rijd.
 
Laatst bewerkt:
Opzich wel grappig dat hij zichzelf in zijn eigen artikel weer tegen spreekt.
In het begin zegt hij dat het motorrijden weer opleeft en de verkopen weer toe nemen en een stukje verder op zegt hij weer het tegen overgestelde. :?
Ik snap het niet meer :?
Heel scherp opgemerkt. Uberhaupt is zijn manier van 'eerst verbieden, dan verder kijken' een beetje zwakzinnig.
Gelukkig kan de beste man niet meer dan een storm in een glas water veroorzaken :+
 
_O-

Dezelfde Woudenberg die in 2001 door zijn broodheer Veilig Verkeer Nederland (toen nog 3VO) op een zijspoor werd gezet nadat hij door misdaadverslaggever Peter R. de Vries was betrapt op exorbitante snelheidsovertredingen, maar dat terzijde.

Lijkt me een duidelijk verhaal :P
 
Wees wel voorzichtig met zulke mensen.
Het kwartje van Kok en de BPM komen ook bij dat soort mensen vandaan.
Het risico schuilt erin dat de een of andere politicus (m/v) die zich wil "profileren" zijn gedachtengoed gaat overnemen en voor waarheid gaat verkopen.
En dan zijn de rapen gaar!!


Jan
 
Bert is gewoon een zelfingenomen lul die er niet tegen kan als ie weer eens in de file terecht komt met zijn dure race bak waar hij graag lekker hard mee wilt rijden, en rechts en links door motorrijders met 2 vingers in de neus wordt ingehaald.

Als ik aan Bert moet denken, denk ik aan een gefrustreerde homo, met allebei de handen strak om het stuur, met zijn gezicht er vlak boven op en dan iedereen het leven zuur wilt maken die het net wat makkelijker heeft dan hem.
 
Die Woudenberg spoort niet helemaal geloof ik. Dat er bij die krant trouwens geen redacteur oid zit die ook had kunnen zien dat hij zichzelf in het artikel tegenspreekt en grote onzin aan het verkondigen is.
 
Helemaal met loving it eens hij is gewoon jaloers dat hij stilstaat en wij als motorrijders er lekker tussen door gaan.

Sander
 
Schandalig :( Zo kun je ook wel punten opnoemen om autorijden te ontmoedigen etc. Maar de beschermende kleding verplicht stellen vind ik een goede zaak. Dat motorrijders net als een kleine auto bijdragen aan de file is bullshit. We rijden er gewoon tussendoor als die autorijders ons erdoor laten B|
 
mwa...hij heeft wel gewoon gelijk...motoren zijn luid, de kans op een ongeluk is groter en daarnaast nog eens dodelijker als in een auto, en ze zijn retesnel... B|

en dat is nou net de reden dat iedereen motorrijd...het is dikke FUN :} trek je niks an van deze zak :P lekker blijven rijden *O*
 
Complimenten voor Wim Taal, beleidsmedewerker MAG. Die heeft, in tegenstelling tot Bert Woudenberg, wel begrepen hoe je een goed stuk schrijft.
 
Wees wel voorzichtig met zulke mensen.
Het kwartje van Kok en de BPM komen ook bij dat soort mensen vandaan.
Het risico schuilt erin dat de een of andere politicus (m/v) die zich wil "profileren" zijn gedachtengoed gaat overnemen en voor waarheid gaat verkopen.
En dan zijn de rapen gaar!!


Jan
Eens, het is helaas zo. En als je overal te stom voor bent kan je altijd nog politicus worden hier, in het laatste communistische land van Europa.
 
Laatst bewerkt:
Meer drempels om de lawaaiige motoren te ontmoedigen. :?

Ik woon in de hoofdstraat van een klein Brabantsdorp wat in het weekend wordt overspoeld door motorrijders. Ik heb ook een drempel voor het huis liggen. Ik ben nog nooit wakker geworden door motorrijders. Echter wanneer er een vrachtwagen volgeladen over die drempels rijdt dan staat het huis te trillen en zit ik rechtop in bed.


Daarbij vind ik drempels weer één van de leukste dingen die ik kan tegenkomen wanneer ik op m'n SM rijdt.
})
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan