Motorrijden maakt echt gelukkig....

Geweldige hobby!
Hard work!.png
 
Herken het wel. Zit praktisch dagelijks op de motor. Kan iedere dag ook de keuze voor de auto maken, wat overigens nog sneller zou zijn ook. Ik vind het heerlijk om op de motor te zitten. Wat voor weer het ook is.

Iedere km op de motor is er 1 beter dan in de auto.

En dan heb ik nog wel een auto die heel dicht bij de motor komt (cabrio). Dak open rijd heerlijk, maar verslaat niet de motor.
Ik heb ook een periode gehad dat ik dacht dat open sportwagens en cabrio´s wel een leuk alternatief zou zijn voor de motor.
Maar toen ik na meer dan 10 jaar weer terug overstapte op motorrijden wist ik meteen dat die jaren van open wagentjes eigenlijk verloren jaren waren. 8)7
:]
 
Er zijn weinig dingen die zo helpen ontspannen als een rondje op de motor. Al verwacht ik dat weinig mensen aankomend weekend een pleziertochtje gaan maken. Relatief gezien dan hé. :]
 
Er bestaat ook handvat en zadelverwarming, dus niet zeuren en hop, die motor op jij ! :+:]:]:]
 
Vandaag ook prima motor weer. Toch 1,5 uur rijden maar prima te doen en zoveel leuker dan autorijden (vind ik dan toch). Iedere bocht, iedere rotonde, iedere keer optrekken, met de motor voelt dat toch als spelen 😃.
 
Terug
Bovenaan Onderaan