Welke motorschoenen dragen jullie tijdens het motorrijden?

Nooit schoeisel met veters...

Ik had ooit pas mijn rijbewijs na enige tijd les gehad te hebben bij een gezellige motorrijschool. Zo gezellig dat het ook best grappig was om nog eens met mijn nieuwe motor (2e hands) langs te gaan om te showen.
Zegt de eigenaar: "Rij je even mee, ik moet pakketje wegbrengen. Is mooi excuus om mijn spiksplinternieuwe Ducati uit te laten."
Prima, we gaan samen op pad. Hij rijdt voorop. Bij het eerste verkeerslicht moeten we stoppen en ga ik naast hem staan. Hij blij, legt zijn hand op mijn schouder en zegt: " Je bent net op tijd! Ik kon mijn voet niet op de grond zetten." Het bleek dat van de ene voet de veters om de schakelpook gehaakt waren en van de andere voet om het rempedaal haakten.

Vanaf dat moment heb ik besloten om nooit met veterschoeisel te rijden. Mag er nog zo mooi uitzien....
Ik kreeg les ,daar had iedereen gewoon kisten aan ,echt iedereen ,
en dan ook een groen pak ,groen !zo onzichtbaar als de pest ,snap je toch niets van 8)7
 
Is er een apparaatje dat doorweekte motorlaarzen goed droog kan maken? Of heeft iemand daar ervaring mee? Ben op zoek naar iets wat ik makkelijk mee kan nemen op de motor en je hebt van die kleine apparaatjes (alleen een warmtelement zonder ventilator zover ik het zie) die je in je schoen kan steken, maar ik lees bij vrijwel allemaal dat het natte schoenen met geen mogelijkheid droog krijgt
 
Is er een apparaatje dat doorweekte motorlaarzen goed droog kan maken? Of heeft iemand daar ervaring mee? Ben op zoek naar iets wat ik makkelijk mee kan nemen op de motor en je hebt van die kleine apparaatjes (alleen een warmtelement zonder ventilator zover ik het zie) die je in je schoen kan steken, maar ik lees bij vrijwel allemaal dat het natte schoenen met geen mogelijkheid droog krijgt
Kranten meenemen. Als het koud is onder het shirt, zijn de schoenen nat, bij wegzetten in de schoenen.
 
Is er een apparaatje dat doorweekte motorlaarzen goed droog kan maken? Of heeft iemand daar ervaring mee? Ben op zoek naar iets wat ik makkelijk mee kan nemen op de motor en je hebt van die kleine apparaatjes (alleen een warmtelement zonder ventilator zover ik het zie) die je in je schoen kan steken, maar ik lees bij vrijwel allemaal dat het natte schoenen met geen mogelijkheid droog krijgt
Bij m'n eerste Google poging kwam ik de Go4Dry XS tegen op de voetbalshop. Misschien is dat iets?
 
Bij m'n eerste Google poging kwam ik de Go4Dry XS tegen op de voetbalshop. Misschien is dat iets?

Oh top, mag ik vragen welk zoekterm je hebt gebruikt?
Meteen de staande droger en de 2 kleinere besteld :) eens even testen.

Eerder heb ik Shoefresh geprobeerd maar deze is wat lastig met motorlaarzen en stevige hogere werkschoenen. Wel komt er zat Ozon uit de shoefresh voor de reiniging. Eerder ook nog een goedkopere variant besteld via bol.com maar daarbij ruik je nauwelijks ozon + lagere temperatuur en naar mijn idee mindere werking
 
Terug
Bovenaan Onderaan