Motorrijden maakt echt gelukkig....

Moto65Man

Die hard MF'er
In memoriam
22 mei 2017
764
623
Gouda
Ik kwam dit nog tegen: Motorrijden maakt écht gelukkig

Unknown-1.jpeg
 
Herken het wel. Zit praktisch dagelijks op de motor. Kan iedere dag ook de keuze voor de auto maken, wat overigens nog sneller zou zijn ook. Ik vind het heerlijk om op de motor te zitten. Wat voor weer het ook is.

Iedere km op de motor is er 1 beter dan in de auto.

En dan heb ik nog wel een auto die heel dicht bij de motor komt (cabrio). Dak open rijd heerlijk, maar verslaat niet de motor.
 
Herken het wel. Zit praktisch dagelijks op de motor. Kan iedere dag ook de keuze voor de auto maken, wat overigens nog sneller zou zijn ook. Ik vind het heerlijk om op de motor te zitten. Wat voor weer het ook is.

Iedere km op de motor is er 1 beter dan in de auto.

En dan heb ik nog wel een auto die heel dicht bij de motor komt (cabrio). Dak open rijd heerlijk, maar verslaat niet de motor.

Hoe kan de auto sneller zijn?
Doe je zo lang over je pak aan doen?
 
Hoe kan de auto sneller zijn?
Doe je zo lang over je pak aan doen?
Ik rijd vanuit huis zo de weg naar het werk op. Hoef niet door de stad, kom geen verkeerslichten tegen etc. Er is echt niets waar ik sneller ben op de motor dan met de auto, alleen de 5 rotondes waar ik vanuit op moet trekken die de rechte stukken weg verbinden tussen huis en werk ;).
 
Ik rijd vanuit huis zo de weg naar het werk op. Hoef niet door de stad, kom geen verkeerslichten tegen etc. Er is echt niets waar ik sneller ben op de motor dan met de auto, alleen de 5 rotondes waar ik vanuit op moet trekken die de rechte stukken weg verbinden tussen huis en werk ;).

Bij mij ongeveer dezelfde situatie.
De winst zit hem denk ik in het sneller optrekken en dat ik op de motor niet in hoef te houden over drempels.
 
Vooral als de leuke receptioniste op de, buitenlandse, camping helemaal lyrisch wordt van de motor en dat wat je ermee gedaan hebt en dan 's avonds nog even een biertje komt doen om lekker te babbelen over het eea :t.
Daar kan ik erg gelukkig van worden *O*
 
Ja en dat is ook wat er gebeurd is.
Meer heeft een man op de motor niet nodig, toch? O-)
Een maandje later oid was ik ivm de brikkentoer weer op die camping en jahoor.. ze kende me nog.. ook zonder de motor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan