Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist ook een Peaklife binnengekregen.
Moest #@$%@$ nog wel invoerrechten betalen.

Mijn vorige navigatie was een Blokker geval (Cartrek 600) met win CE 4.2 erop en ik had daar verschillende navigatie paketten op draaien.

Ik had dat gedaan met SUPRO V1.3.
Dit is een programma waarin je verschillende navigatie paketten kan selecteren.
Er zitten ook spelletjes in en een file explorer.

Deze SUPRO in mijn Peaklife gedaan en bij het navigatie icoon de file Mobilenavigator gekozen en hoeraa alles werkt zoals gedacht.
Ik kan dus nu zowel TomDom ,Navigon als bijv. Sygic op mijn Peaklife laten draaien

Supro is te downloaden op: CarTrek 600/700 - TT Schatkamer

Alles op een lege SD zetten, je Navigatieicon laten verwijzen naar Mobilenavigator op de SD en gaan met de banaan.

Je nieuwere navigatiesoftware kan je nu gewoon naar de desbetreffende mappen op de SD kopieren.

Misschien dat iemand er wat aan heeft.

Frank
 
Helaas ga ik toch switchen naar Garmin ivm onroute... Wil er iemand een compleet nieuwe (ongeopende) versie van chinavision overnemen voor 100?

Gr,
Nico

Oh en heeft iemand misschien onroute promotor 2008/2009 liggen voor me?

Mogelijke afwijkingen door herberekenen van routes uit dat programma gelden net zo goed voor Garmin; het is een heel ander product dan de OnRoute Motorkaart.
Overigens kun je hier Promotor OnRoute 2008/2009 voor een tientje kopen; geen geld toch? Het is een oud product; installeren op Windows 7 of 8 levert de nodige uitdagingen op (maar is niet onmogelijk).
 
Is het iemand al gelukt om een reistry en file editor er op te zetten?
En, om de bluetooth constant aan te zetten? ( ook als je de peaklife uit hebt gezet, dat hij automatisch aanspringt bij het opstarten )
 
Is het iemand al gelukt om een reistry en file editor er op te zetten?
En, om de bluetooth constant aan te zetten? ( ook als je de peaklife uit hebt gezet, dat hij automatisch aanspringt bij het opstarten )
Het is mij wel gelukt om een explorer erop te zetten, files te bekijken, registry te openen en control panel ook.
Door de navigatie-icoon te linken aan deze exe kon ik hem opstarten.
Kun je mij vertellen wat er in de registry aangepast moet worden? Dan kan ik daar even naar kijken.
 
Ze hebben bij chinavasion nu een nieuwe, een 'rage'

Het lijkt op een soort vernieuwde peaklife. groter scherm en meer intern geheugen.
Ik zat te wachten tot de peaklife weer op voorraad was, maar nu deze maar besteld.
Ziet er wel strak uit, waar de peaklife nog een beetje lomp toont.

Wholesale GPS Navigation System - Motorcycle Navigator From China

Dat wordt dus mijn nieuwe chinanavi als de Peaklife het begeeft. Prima prijs voor €105 excl. invoerrechten.

Aan de specs te zien moet Igo 2.X hier prima op kunnen draaien.
 
CVUG-TR53

En hij wordt "RAGE" genoemd.
http://cion.us/prelaunch/prelaunch20130605.html

GwioU--v.jpg


rdtoSPzw.jpg


All_Terrain_4_3_Inch_rdtocQmx.jpg


Eindelijk

In 2012 al melding van gemaakt in dit topic:

RM-XR430MC toen stond hij ergens voor 295 euro in yen
nu dus daar ook een update

DAAR word wel IPX5 aangegeven

RM-XR432MC
http://www.x-ride.jp/product/rmxr432mc/index.html

xr432_fr_500500.jpg


xr432_500500.jpg




Bekijk de foto's van................... montage etc.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee waar ik een nieuwe actieve houder vandaan kan halen voor de Peaklife?
De mijne heeft de crash half overleefd en is niet helemaal toppie meer..

staat er wel 1 op ebay, maar in australie en dan betaal je nog eens 35 euro verzendkosten
 
Kööööt... Mijn peaklife wil niet meer aan gaan... Rode lampje brandt wel als ik hem aan de pc hang... maar verder niets. -O-


Vaak is de batterij de oorzaak. Met deze temperaturen te verwachten. Even met een onnozele blik naar een telecom winkel en vraag of ze het willen testen. Dan drukken ze (als test) een andere batterij erin en dan kun je direct zien of dat de oorzaak was/is.
 
Iemand een idee waar ik een nieuwe actieve houder vandaan kan halen voor de Peaklife?
De mijne heeft de crash half overleefd en is niet helemaal toppie meer..

staat er wel 1 op ebay, maar in australie en dan betaal je nog eens 35 euro verzendkosten

Heb jij de passieve houder voor je auto nog? Dan kun je deze ombouwen. Of bij Chinavasion passieve houders kopen. Ik heb recentelijk twee besteld (en na weken ontvangen) en deze gewoon omgebouwd.
 
Vaak is de batterij de oorzaak. Met deze temperaturen te verwachten. Even met een onnozele blik naar een telecom winkel en vraag of ze het willen testen. Dan drukken ze (als test) een andere batterij erin en dan kun je direct zien of dat de oorzaak was/is.

Hm. Ik heb een reserve batterij getest, ook geen succes. :N '(
 
Hm. Ik heb een reserve batterij getest, ook geen succes. :N '(


Chinese reservebatterij? Die zijn werkelijk k#t! Bij mij was er ook al een op voorhand stuk. De rest volgde binnen enkele dagen. Er moet een duidelijke oorzaak zijn waarom je navi het niet meer doet (gevallen, verzopen, o.i.d.) anders (en daar lijkt het erg sterk op) heeft je navi geen spanning meer.
Het rode lampje op de zijkant geeft aan dat er een oplaadstroompje ingaat maar als de batterij er niets mee doet dan blijft je navi dood.

Bij voorkeur proberen met een originele Nokia batterij.
 


Voor totaal 120 euro in huis, net ontvangen en ziet er helemaal niet slecht uit. Intern geheugen is 128Mb en interne opslag is 4 Gb, daar heb ik nu TwoNav opgezet (heb al Licenties voor Android) en een BeNeLux kaart en alles lijkt het prima te doen. Met TwoNav kun je GPX bestanden lezen, routes rijden maar ook tracks volgen (op bv OSM kaarten).

Morgen eens kijken of ik de bevestig met een rammount kan maken en dan proefrijden.

iGo 8/Primo dinges is me nog niet helemaal duidelijk, maar die zou ik apart op de microSD kunnen zetten.
 
Laatst bewerkt:
iGo 8/Primo dinges is me nog niet helemaal duidelijk, maar die zou ik apart op de microSD kunnen zetten.

Leuk, succes, dat lukt je vast. ;) Mooie combinatie Twonav en Primo, moet er zeker ergens nog een menutje gemaakt worden.
Je hebt vast een oranje gekregen.

Enige reactie die ik gelezen had. Van iemand die beide heeft.
Bouw kwaliteit lijkt beter als peaklife, die 128 mb doet het ook beter met primo.
Screen lijkt helderder, moet nog mee gereden worden.
De batterij is ingebouwd, is dit erg, wisselen batterij?
Sd kaart, zat nogal diep, tooltje nodig om eruit te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan