Martell hep t in zunne bol "MAD COW"

euh nogmaals lezen ;)

in een frame wat gebouwd is voor een 1340 shovel (nosecone), past geen 1340 evo in. Dit ivm de kleppendeksel. Wat vaak wordt gedaan is een dimple in de seat tube. Geen idee of jouw frame hier rekening mee heft gehouden.
 
euh nogmaals lezen ;)

in een frame wat gebouwd is voor een 1340 shovel (nosecone), past geen 1340 evo in. Dit ivm de kleppendeksel. Wat vaak wordt gedaan is een dimple in de seat tube. Geen idee of jouw frame hier rekening mee heft gehouden.
Volgens mij is het een frame voor EVO, waar ook een shovel in past.

Zoals jij het aangeeft, toch?

En anders vraag ik Murph of ik zijn gereedschap even mag lenen. Dan zit er zo een dimple in.
 
Dat is correct =)

Een FXR of tour bak gaat overigens niet passen omdat de seat tube in de weg zit (bak zit vast aan blok) en de achterzijde aan de brug moet. Je kan dan wel slijpen en lassen tot het past, maar je kan je ook veel werk besparen. Ik denk, ik vermeld het maar meteen.
 
Verkoper is lui, als het om digitale advo's gaat.

Overigens heb ik het frame niet op MP gezien.

Wel onlangs in een BVA veiling (in opdracht van). Misschien dat zij iets hebben gedaan (doen ze wel vaker).
Veiling is afgelopen, frame is niet gegund na veiling.

Maakt niet uit. Frame staat nog bij Harley Service Tilburg, ik heb het gekocht en moet het nog ophalen.

Ga het volgen, succes.
 
Ik heb nog wel een goede ontsteking (Crane HI-4) liggen en een Crane Fireball bobine...verder heb ik denk ik niet echt iets dat je zoekt, de blokken en bakken heb ik zelf nog nodig...
 
als ik dit als techneut bekijk

full


snap ik er weinig van.

hier is een uitdaging

harley.jpg
 
Laatst bewerkt:
Past mooi bij het kenteken dat er op komt.

Retro jonguh, jeweetzelluf. :+

Ik moet even praktisch doen.
Ik heb nog een echt eigenbouw frame, waar ik nog zat werk aan heb.
Nu moet ik een goed frame bij een ander eigenbouw kenteken hebben. Eerlijk en passend.

En ik moet er ook nog mee naar RDW, dus al te rare strapatsen wil ik er ook niet mee uithalen.

Moet een leuke motor worden, netjes opgebouwd, technisch 100%, en financieel te doen.
 
Past mooi bij het kenteken dat er op komt.

Retro jonguh, jeweetzelluf. :+

Ik moet even praktisch doen.
Ik heb nog een echt eigenbouw frame, waar ik nog zat werk aan heb.
Nu moet ik een goed frame bij een ander eigenbouw kenteken hebben. Eerlijk en passend.

En ik moet er ook nog mee naar RDW, dus al te rare strapatsen wil ik er ook niet mee uithalen.

Moet een leuke motor worden, netjes opgebouwd, technisch 100%, en financieel te doen.



Strapatsen????
 
Frame is binnen en in da house.

Meteen maar efkes vorkje geprikt:

full

full
 
Wielen
Klauwen+brackets
tank+spatterts
blok, bak, primair
olietank
seat
stuurke
handels, controls...


Pffff....... :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan