PTFOholland
Rookie
- 19 mei 2019
- 9
- 1
Je rijdt 1000km probleemloos en dan begint ie zich te "verslikken", lijkt mij niet de naald maar eerder een gebrek aan brandstof.
Mss toch ergens een vuiltje in je carburateur.
Een imitatiecarburateur kan wel slijtage hebben. In China koestert men de traditie om dingen na te maken en daarbij minderwaardige materialen te gebruiken. Van goede afwerking en toleranties heeft men ook nog nooit gehoord. Wat doet trouwens een carburateur op een euro 3 motor?Ik denk dat je de motor even helemaal moet servicen. Wat je beschrijft kan ook een ingeklapt luchtfilter zijn. Misschien zit daar wel een muizennest in. De carbuateur kan nog geen slijtage hebben, daar is de motor te nieuw voor. Vuil kan wel, het filter in de tank, of een filter waar de benzine de carburateur in komt.
Volgens mij heeft de Mash een imitatie Keihin, die kan je gewoon uit elkaar pellen en zelf schoon maken. Als je hier foto's plaatst wordt je wel geholpen met schoonmaken en samenbouwen.
Maar eerst de lucht en benzine toevoer controleren.
Heb je ZELF al gekeken of de sproeiers niet verstopt zit/water in carb en of de vlotter wel goed werkt?
ANWB meneer was toevallig jarenlang motor monteur geweest en heeft de carb prima uit elkaar gehaald en alles haarfijn uitgelegd. Zelfs kleppen gesteld toen ie toch bezig was
Luchtfilter is prima, hebben we gecontroleerd.
Ik hoor maandag van Mash klantenservice de naald, zal m bestellen en hem erop schroeven, is makkelijk te doen met deze carb gelukkig!
...met warm blok?de carb openhalen en enpassant even kleppen stellen?
En aan 1100km al!...met warm blok?
Dat lijkt me met chinees spul niet gek..En aan 1100km al!
Je komt ook nergens het "QC" stickertje tegenDat lijkt me met chinees spul niet gek..
Ik denk wel dat ze die overal opplakken, al hebben ze geen idee wat het betekent.Je komt ook nergens het "QC" stickertje tegen
Ik denk wel dat ze die overal opplakken, al hebben ze geen idee wat het betekent.