schakelpedaal Mash 250

Dick13

Rookie
14 apr 2023
2
1
Ik ben in het bezit van een Mash 250, na een paar jaar mash 125. Maar dat ter zijde.
mijn probleem is dat ik schoenmaat 46 heb, en daardoor ruzie met het schakelpedaal. Internet afgezocht, naar een langer exemplaar, maar helaas.
Is er aan passend langer pedaal te koop? Maat nu van hart tot hart is 15 cm. Ben op zoek naar 17 cm. bestaat die, of moet ik toch gaan lassem/
M.vr.gr. dick
 
Dan zou je de diameter en spline pitch van de as moeten weten. Lijkt me dat als dat een vrij normale maat is er altijd wel een lander pedaal te vinden is. Kan je die diameter meten en het aantal splines tellen?
 
Ik ben in het bezit van een Mash 250, na een paar jaar mash 125. Maar dat ter zijde.
mijn probleem is dat ik schoenmaat 46 heb, en daardoor ruzie met het schakelpedaal. Internet afgezocht, naar een langer exemplaar, maar helaas.
Is er aan passend langer pedaal te koop? Maat nu van hart tot hart is 15 cm. Ben op zoek naar 17 cm. bestaat die, of moet ik toch gaan lassem/
M.vr.gr. dick
Stukje tussen lassen lijkt me easy.
 
De pook heeft een bijzondere vorm. Ik denk dat lassen overblijft. Dank voor de reacties.
Ik ben hier nieuw Even een stukje van mijn motorgeschiedenis.
MZ 125, DKW 125, Sparta 125, Jawa 250, Jawa 350, BsaB31, Bsa B33 , Bmw R26, Bmw R27, Triumph T120 R, Kawasaki W650, Bsa b40, Mash125, Mash 250.
M.vr.gr. Dick
 
De pook heeft een bijzondere vorm. Ik denk dat lassen overblijft. Dank voor de reacties.
Ik ben hier nieuw Even een stukje van mijn motorgeschiedenis.
MZ 125, DKW 125, Sparta 125, Jawa 250, Jawa 350, BsaB31, Bsa B33 , Bmw R26, Bmw R27, Triumph T120 R, Kawasaki W650, Bsa b40, Mash125, Mash 250.
M.vr.gr. Dick
Als je handig genoeg bent,zorg dan dat het tipje waar je mee schakelt met een boutje vast zit.
Dan kun je het pedaal zo maken dat er meerdere gaten in zijn en het dus verstelbaar is in lengte.
Of een pedaal uit 2 delen met een sleuf erin,dan is het traploos verstelbaar in lengte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan