mash 75

hallo ben wesley polleunis 26 jaar ben uit limburg belgie en heb me over een paar maanden een mash 75 schakelmotor aangrschaft het is een leuk ding met redelijk pit momenteel is hij binnen voor een op maat gemaakte uitlaat a la caferacer dat is de bedoeling er in die stijl iets van te maken en er wordt ook wat pruts werk aan gedaan anderl luchtfiltertje dit is een fotoke hoe hij er origineel uitzag graag jullie reacties :p
full
 
Rijd zelf een scooter, maat toch vind ik zo'n retro model wel wat hebben. Ziet een usd voorvork erin zitten. Welk land komt dit vandaan? Leuk ding.
 
het is gebaseerd op een thriumpf zei de verkoper combinatie van een bonneville en een scrambler ze zijn mij een handgemaakt en op maat gemaakte uitlaat aant ontwerpen en de hoofdverdeler is in frankrijk gevestigd als je op google afbeeldingen mash of mash scooters ingeeft komen al de modellen erop die ze nog hebben zijn mooie machinejtes tussen en k kan u verzekeren heb al op paar andere motortjes enzo gereden en er waren cbfkes en shadowkes bij dit rijd soepelder en fijner en met een benzinetank van 14 liter kan k er makkelijk 400 km mee maken
 
ik ook de droom is een thriumph bonneville steve mcsueen editon int groen natuurlijk of een royal enfield continental gt maar t geen ik nu heb doet het werk ook het loopt zon 110 km per uur en met de uitlaat wss iets sneller s meer dan snel genoeg voor mij tis om te ontstressen en het zitcomfort is ook prachtig op zon ding he vond alleen het geluid wat teleur stellen maar ja dat zal nu wel anders zijn he haha :p
 
full

deze Kawasaki is ook mooi hoort een beetje thuis in dat rijtje w800
 
Laatst bewerkt:
springervoorvork merk je weinig van en over de stuur eigenschappen met zulke wielen rijd alles kut ;)
 
Ook raar is zo'n voorvork van een honda scv leas 100. .ook 2 schokdempers, maar als je gaat remmen, komt de voorkant (stuur) omhoog!!!!!!!!!!!!!!! Normaal duikt alles in met remmen, zodat band op het wegdek drukt.
 
Ze hebben nu blijkbaar ook een 250cc met 23pk. Lijkt mij wel leuk , retro en betaalbaar, mss net iets te traag. Maar er zit een 500 in de planning
Mash
:Y
 
tof ding maar heb je nooit nederlands op school gehad gezien je niet weet wat hoofdletters en punten zijn waardoor je posts heel erg vervelend lezen als je een heel verhaal aan het schrijven bent is dat namelijk niet zo fijn je mist ook een paar letters
 
Laatst bewerkt:
tof ding maar heb je nooit nederlands op school gehad gezien je niet weet wat hoofdletters en punten zijn waardoor je posts heel erg vervelend lezen als je een heel verhaal aan het schrijven bent is dat namelijk niet zo fijn je mist ook een paar letters

En ook jij was blijkbaar je hoofdletter T vergeten aan het begin van je post. Het is je vergeven, we willen er geen off topic oorlog van maken.

Oei, ik besef nu pas dat dit bericht gericht was aan de persoon die dit topic startte, even te snel gereageerd. :$
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor niets meer? Is de liefde over, of is het masjientje stuk?

Ik vind hem erg lief om te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan